هذا هو ملخص لجميع الاكلات من بداية الملف و حتى آخر أكلة نزلتها الاخت دون بتاريخ اليوم 18/6/2007

أتمنى أن يكون مجهودي في التلخيص قد حاز اعجابكم و أعتذر عن عدم ارفاق صور بالتلخيص و أتمنى أن يكون التلخيص مرجع سريع للجميع

دعواتي للأخت دون بالصحة و التوفيق
بارك الله في الاخت دون لمجهودها وتعبها
والف شكر ليكي يانودي علي مجهودك الجبار ادامكم الله لنا بصحة وعافية

تسلم ايدك تسلم ايدك يا نودى الله ينور عليكى والله اولا لتعبك وثانيا لحبك فى مساعدة البنات وفعلا الملف ده اكتر من رائع واكلاته جميلة جدا وسريعه ومتنوعه يعنى لايمكن فيه حد مش حيلاقى حاجة بيحبها من الاكلات فى الملف انا جربت حاجات كتير وكلها مظبوطة وجميلة وتنوع الاصناف فى الملف يقضى على الروتين اليومى والسؤال التقليدى حناكل اية النهاردة ؟؟؟
وانتى كدة بالتلخيص وضعتى جميع اكلات الملف امام البنات بصورة سهله جعل الله مجهودك فى ميزان حسناتك وربنا يسعدك ويكرمك ويرزقك بالذرية الصالحه ويشفى والدك ويرحم ولدتك ويهديلك كل عاصى يارب

اقتباس مشاركة  (natally)
بارك الله في الاخت دون لمجهودها وتعبها
والف شكر ليكي يانودي علي مجهودك الجبار ادامكم الله لنا بصحة وعافية
العزيزة natally

شكرا على مرورك الجميل و كلامك الاجمل و دعواتك الحلوة، و يا رب يكون الملخص مفيد ليكي و لكل البنات

اقتباس مشاركة  (don)

تسلم ايدك تسلم ايدك يا نودى الله ينور عليكى والله اولا لتعبك وثانيا لحبك فى مساعدة البنات وفعلا الملف ده اكتر من رائع واكلاته جميلة جدا وسريعه ومتنوعه يعنى لايمكن فيه حد مش حيلاقى حاجة بيحبها من الاكلات فى الملف انا جربت حاجات كتير وكلها مظبوطة وجميلة وتنوع الاصناف فى الملف يقضى على الروتين اليومى والسؤال التقليدى حناكل اية النهاردة ؟؟؟
وانتى كدة بالتلخيص وضعتى جميع اكلات الملف امام البنات بصورة سهله جعل الله مجهودك فى ميزان حسناتك وربنا يسعدك ويكرمك ويرزقك بالذرية الصالحه ويشفى والدك ويرحم ولدتك ويهديلك كل عاصى يارب

حبيبة قلبي دندونة

ربنا يديكي الصحة يا رب و يبارك لك فيها، و يجعل مجهودك معانا في ميزان حسناتك يا رب

انا سعيدة جدا ان الملخص عجبك، و صدقيني انا عملته مخصوص عشان احاول اخفف عنك المجهود المضاعف اللي بتعمليه و الفكرة جاتني بعد اخر مرة اتكلمنا و بدأت في تنفيذها فورا يا رب اكون قدرت اقدم لك انتي و البنات حاجة تسهل عليكم البحث السريع عن الاكلات

تسلم ايديكي يا ست الكل و جزاكي الله خيرا على دعواتك الحلوة و لكي مثلها ان شاء الله

الساعة الآن 04:09 .