iman127
iman127
اخواتى فى المنتدى الغاليين

اخيراً واحدة صاحبتى مامتها رايحه تعمل عمرة - وعرضت عليا لو عايزة اى حاجة من هناك فطبعاً قولتلها ياريت . وانا يا اخواتى عايزة عنوان العطار اللى قولتوا عليه قبل كده فى المنتدى اللى عنده زيت النخاع التونسى وزيت الحية - هو على ما اعتقد فى سوق العلوى بس السوق ده فيه بالضبط - فى جده او الرياض او مكه - علشان هى اول مرة تروح - انا عايزة اديها العنوان بالضبط
وياريت لو ح يكون العنوان ده بعيد عليها ممكن اسم عطار تانى تكونوا واثقين فيه وعنوانه يكون بيبيع الزيوت دى (النوع الاصلى من زيت النخاع التونسى وزيت الحية) وياترى هما بكام علشان اجيب الكمية اللى تقضينى - انامش ضامنه حد يكون رايح هناك تانى والا ح احتاس ومش ح اكمل كورس العلاج لشعرى واقعد ابكى على حال شعرى اللى راح .

اختكم المحتاسه ايمان
:03: :03: :17: :19: :19:
أمة الرحمان
أمة الرحمان
ايمان انا انصحك قبل استخدام اى علاج او خلطة ان تعملين تحاليل دم كاملة لانها ستوضح بالضبط ما مشكلة شعرك مع الفيتامينات ثم استخدمى الخلطات
و انا اتمنى لو وجدت خلطة و افادتك ان تخبرينى عنها
سوال : من اين اتيت بعشب ساق الحمام و بكام ؟
iman127
iman127
ميرسى اوى ً لاهتمامك

انا اخاف اعمل تحليل دم وبعدين اخد ادوية تعمل اثار جانبية بصراحة افضل الحاجات الطبيعية لانى اسمع ان معظم الادوية اللى ممكن الدكتور يكتبها لى ممكن يكون فيها هرمونات - طب وبعدين علشان اصلح حاجة ابوظ 100 حاجة تانية - الله الغنى - ادينا بنجرب فى الوصفات الطبيعية ولو مش ح تفيد مش ح تضر وإن شاء الله ربنا يسهل وتجيب نتيجة .

اما عن سؤالك انا لقيت فين رجل الحمام - فانا لقيته عند حراز - اللى فى باب الخلق - انتى طبعاً اكيد عارفه العنوان -

على فكره فيه حراز تانى فى دار السلام ممكن تسألى عنده لو كان ده قريب ليكى

باى :02: :02: النص
أمة الرحمان
أمة الرحمان
حبيبتى لا عليك لكن اللى مجننى ان نجد هذه الاعشاب و لا نجد الاخرى " السابلة و الماسكة "
انا متاكدة انها موجودة عندنا لكن باسامى اخرى
على العموم الله يعين هل وجدتى سيروم للشعر حلو فى مصر يا ايمان ؟
*-* ~ ريمان ~*-*
*-* ~ ريمان ~*-*
عزيزتي أفروديت .. كيف حالك ؟؟

اسمحيلي عزيزتي .. اريد أوضح نقطة انه بالفعل اسم الماسكة والسابلة مختلف من بلد الى آخر .. ياريت ترجعي للموضوع السابق وتعرفي الاسماء الأخرى .. وتأكدي أكثر بهذا الرابط وتصفحيه وشوفي كيف وصفوووه وروحي أسألي العطار عندكم من خلال الوصف وأيض الاسماء الأخرى ..
مارأيك عزيزتي ؟ .. حاولي لا تيأسي .
والرابط هو
http://hawaaworld.com/vb/showthread.php?s=&threadid=26777&perpage=10&highlight=الاكرد&pagenumber=6

سلام ياأحباب قلبي .