أم ياسين
أم ياسين
ربنا يخليكى لينا يا دوندن و يبارك فى ولاد اختك و يجعلهم من الصالحين
أنا هجمع شوية حاجات و أكتبها بس اللى بيحضرنى دلوقتى مطعم جربته قريب و طلع بجد تحفه و أسعاره أرخصر بكتير مما كنت أتخيل المطعم إسمه "حضر موت " جربت من عنده الفراخ المندى الفرخه بالرز البسمتى بالسلطه سعرها 34 جنيه و طعمها روعه و ممكن لو عاوزة وجبه لفرد بتاخدى ربع فرخه بالرز و السلطه سعره 9 جنيه و كمان فيه ربع تيس مندى بالرز بالسلطات ب 110 طبعا ينفع فى العزومات و الزيارات اللى على غفله الهوت لاين بتاعه 19067
koki_2010
koki_2010
don don :
انتى فين يا كوكى ؟؟؟؟ عموما المحل دة له فرعين كمان فى الزمالك
انتى فين يا كوكى ؟؟؟؟ عموما المحل دة له فرعين كمان فى الزمالك
انا فى فيصل يا دندون
يا بنات نظرة لجنوب القاهرة
koki_2010
koki_2010
ماما زوزو انت منورة واللهى انا كان لى سؤال الطقم الملاية الكبير بياخد كام متر
انا جبت 3 متر ونصف عمل الملاية وكيس مخدة كبيرة وخدادية صغيرة
انا كنت عاوزة 2كيسو2خداديةوملاية مكفاش
القماش فعلا ارخص من الجاهز واحسن حاجة انك تعملية بنفسك
spanishflower
spanishflower
مبروووووك الملف الجديد
don
don
مبروووووك الملف الجديد
مبروووووك الملف الجديد
بصى يا ميرو بالنسبة للخضار فيه دلوقتى الخضار جميل زى البسله والفاصوليا والسبانح واكرنب والقرنبيط والقلقاس وكلها خضروات حتستنى معانا فى الشتاء فيه ناس قرب ما بيبتدوا يختفوا بتبتدى تفرزنهم وعلشان كمان يكون سعرهم نزل شوية لكن انا بصراحه ممكن مندلوقتى ابتدى او بعد اسبوعين بالكتير لان الخضار وهو طالع دلوقتى بيكون احسن بكتييير يعنى بصى للبسله حتلاقيها مليانة بعد كدة بتفضى والسبانخ خضراء وجميله والفاصوليا خضراء وماسكة نفسها قبل ماتشيخ فاهمة يا ميرو ؟ يعنى ممكن تجيبى وتشيليه فى الفريزر ومتخديش منه وبعدين تشترى برضه احتياجاتك اليومية

بصى يا نهى كان فيه سوق كبير بيتحط يوم فى الاسبوع عند مدرسه سانت فاتيما من 6 ص الى 4 عصرا كان بيقعد فلاحين عندهم كل ما لا تتخيليه ابدا الحاجة كلها بجميع اصنافها طازة وفى اكياس نص كيلو حتى الكرنب كان مسلوق ومتقطع فى اطباق المهم كانوا للاسف بيقوموا بمشاجرات مع بعض مما اضطر الناس لتبليغ البوليس عليهم ومنعوهم من الجلوس مرة تانية لكن كان فيهم واحدة نظيفه وكويسة اسمها ام محمد معايا رقم تليفونها ممكن اديهولك وتقوليلها على طلباتك وتتفقوا على اى مكان انتى عيزاة وتقابلك وتديهولك

دة بقى التسليه بتاعتى يا منى بدخله وانسى نفسى فيه ولعلمك عندهم حاجات واختراعات للبيت متخطرش على بالك انها ممكن تكون موجودة وعلى فكلرة انا اشتريت منه استاند بسيط فيه 4 فتحات علشان تعلقى فيهم مثلا المقشة والممسحه والزعافه مثلا بدل ما بنحطهم وراء باب المطبخ ولاهنا او هنا جميلة جدا ححطلكم صورتها

خلاص يا ميرو عرفنا واتغظنا من الاخر كدة عايزين

تصدقى بالله يا صفاء انى حجربه فى اقرب وقت بالرغم انى كنت متغاظة منه جدا من كتر الاعلانات اللى بيوزعها فى الشارع بطريقه مكثفه كل ما امشى فى اى حته او اروح مشوار ارجع تلاقى دواسه العربيه مليانة الورق بتاعهم من كتر ما تلاقى بتوع الاعلانات بيحدفوهم جوا العربيه يعنى بالزوق بالعافيه لالالالالالالازم يحدفهوملك