>قمر<
>قمر<
السلام عليكم:)
don
don
ماشاءالله انتوا عرفتوا تدخلوا ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟ والنت قاطع عندنا ؟؟؟؟؟ على الله بس ميقطعش تانى ورجعالكم
ROSHANA
ROSHANA
جبت ن سبينز اول امبارح فراخ متبلة فريش تتبيلة لونها احمر كده واخدتها وفى صنية شوية مية وغطيتها كويس فى الفرن كانت راااااااائعة كنت جايبة واحد بس اجربها ان شاء االله هاجيب تانى النهاردة كان فيه منها صغير وكبير ان جبت الصغيرة ب 15 نية تقريبا والكبيرة ات ب 20 تقريبا وعندة حاجات كتير سابقة التجهيز زى ميت ماركت اللى قولتى علي يا دينا انا كنت مش بحب اجرب الحاجات دى بصراحة عشان بحس انهم بيعملومها من الحاجات اللى قربت تبوظ عندهم وفى مركاتو مرة شميت حاجة جاهزة من دول حسينت انها حمضانة لكن بتاعة سبينز د قعدت اشم فيها لقيت ريحتا حلوة بس برضه قولت اجرب فى واحدة بس بفكر اجازف المرة الجاية واجرب الهامبورجر الكفته اللبنانى المبططة دى لو جربت حاجة تانية هاقولكم
جبت ن سبينز اول امبارح فراخ متبلة فريش تتبيلة لونها احمر كده واخدتها وفى صنية شوية مية وغطيتها...
جبت الهامبورجر و الكفتة يا بنات وحشيين لابعد حد مش قادرة اوصفلكم خلاص علمت على منتجات اللحوم بتاعة سبينز X ماعدا فراخ كوكى والفراخ المتبلة اللى قولتلكوا عليها

ي دينا اوصفلى ميت لاند فين لو سمحتى
semsem2005
semsem2005
يا بنات ازيكوا عاملين ايه
حبيت اسال على حاجة بالنسبة للزيوت انهى احسن وافيد فى الطبخ زيت الذرة ولا زيت عباد الشمس
ثانيا الميكرويف خطر ولا لا انا باسخدمه للتسخين فقط يا ترى حد قرا اى معلومات علمية على الموضوع ده

اشكركم جدا

زيودة يا جارتى على فكرة انا اعرف واحدة ممكن تنضف الخضار والسمك وتجيبه لك
وكمان قالتلى على موضوع المحاشى لو حبيتى هى اللى تعمله بس بصراحة انا باخد المحشى متنضف منها وانا اللى اعمل الخلطة واسويه
لو محتاجة تليفونها قوليلى
zayyoda
zayyoda
mooty mooty :
زيودة شااااطرة انا بحب المصابرين اللى زىى بس واللع احيانا بزهق وباخد يومين ورا بعض freeوهة المفروض يوم واحد ربنا بستر .. انتى متابعة مع دكتور ولا لوحدك كدة؟؟؟
زيودة شااااطرة انا بحب المصابرين اللى زىى بس واللع احيانا بزهق وباخد يومين ورا بعض freeوهة...
مع دكتور يا موتي
ابو الغيط طبعا