don
don
don don :
طب يعنى دلوقتلى لما نحب نروح للمحلات اللى قلتى عليها حنلاقيها قفلت ؟؟؟:hahaha: طب والمنتجات اللى عجبتك حنلاقيها اتشالت ؟؟:hahaha: يعنى انا بعد ما قريت مشاركتك واتعلقت بحاجات الاقيكى بتقولى اتشالت او قفلت او اتلغت :06: والله انا بقيت خايفه عليكى منى انا وروشانا من التبر وير اللى بقينا نحلم بيه ده :hahaha: خلالالالالالالالالالالالاص يا روشانا انا لسه مهدداها ومحزراها :hahaha: للريسبشن هاتى التقيل كنت جيباه من عند عمارات العبور فى صلاح سالم فى الاوكازيونات وفيه منه متوسط ومنه خفيف ممكن لو عيزاه لشباك حطى الخفيف انا استعملت الخفيف كمصد لهواء المكيف يعنى انا عندى مدخل للتورءة من عند الريسبشن من غير باب فهواء المكيف بيبقى ضعيف فشتريت البلاك الاوت الخفيف من عند الرضا فى ميدان الجامع واشتريت بلتكانه جميله رفيعه وبتتثبت فى السقف نفسه فوق لما بفتح المكيف بفرد البلاك اوت ولما بقفله بفتح البلاك اوت وبمسكها بعقادة فى الجنب ومبتكنش باينه خاااالص وطبعا البلاك اوت جايب نتيجة هايلة فى حجز الهواء ححاول اصورلكم اللى بقوله وخصوصا تورتة الايس كريم اللى بالكراميل جميله جدا وعلى فكرة عمل توصيل للمنازل وفتح واحد تانى فى الجولف خلى بالك وانتى بتفصلى الستاير والبراقع على قد ما تقدرى تقللى الكشكشة والتنيات والدربيهات علشان التراااااااااااب هو عدوها الاول والاخير لان التراب بيتجمع فيها وبتبقى مش مستحمله شكله وطبعا لما باجى انظفها بيجى بتاع الدراى كلين بيفكهالى ويغسلها ويرجعها يعلقها بس بتكلف بصراحه كل ما اجى انزلها لألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألأ
طب يعنى دلوقتلى لما نحب نروح للمحلات اللى قلتى عليها حنلاقيها قفلت ؟؟؟:hahaha: طب والمنتجات اللى...
عيد سعيد عليكم يابنات
وكل عام وانتم بخير وبصحه وبسعاده وفى احسن حال يارب
**Blue Rose**
**Blue Rose**
كل سنة و انتوا طيبين :)
والدة علي
والدة علي
كل سنة وكلكم طيبين :39:
banora
banora
:26::icon28:كل سنة و انتم طيبين و دايما متجمعين علي الخير:11retcher
halla21
halla21
كل سنة والجميع بخير وسلامة وف افضل حال ,وزى الايام دى السنة الجاية ان شاء الله ربنا يكون محققلنا كلنا اللى ف بالنا,طبعا الاول وقبل كل حاجة لازم اشكر ابلة دون على كل حاجة جميلة اتعلمناها منها , واشكرها على كل مواضعيها فى المطبخ اللى خلتنى اعرف الف باء الاكل, واللى ان شاء الله اطبقها بكرة وبعده ف بيتى (يارب قريب عاجلا غير اجلا),.........وبالمناسبة ليا سؤال ل لوزة لوزة ,(حاولت ابعتهولك لقيت مينفعش) بصى يا جميل ف الصفحة 36 تقريبا اتكلمتى على الستاير وتفصيل مفرش السرير وتطريزه,من فضلك كنت عايزة اعرف كل حاجة عن الموضوع ده بالتفصيل الممل,ولو كان ممكن ياريت اعرف الطريقة اللى بنتكلم بيها عالخاص.وميرسى جدا, وان شاء الله احاول اتواصل معاكم دايما..