بقآيآ كبريآء
بقآيآ كبريآء
هلااااا والله هوبالبدايه ماراح ينحف الا وجهك ومع الاستورار ان شاء الله كل جسمك ينحف
اكتبي نظامك ورياضتك

صااااادقه اختي اااااه يالمقاسات حدث ولا حرج والا الامراض ربك يعين
وان شاء الله ننحف يااارب سجلي نظامك

quote=ياسميدو;28748393]اما انا يا بنات وزنى 80 كيلو رحت لدكتور و ادانى سيدوفاج و قالى انى لازم انزل و زنى لغاية 73 فى خلال شهرين انا اخدت سيدوفاج من اسبوع و افتكرته لوحده هينزل وزنى لكن النهاردة وزنت نفسى لقيت نفسى منزلتش علشان كده من النهاردة هخفف اكلى و احاول اعمل تمارين و هتابع معاكم ان شاء الله علشان نشجع بعض

اهلين اختي اكتبي نظامك وايش التمارين اللي تعمليها

حيااااك الله اختي وان شاء الله ماتلاقين صعوبات بحملك اكتبي ايش النظام اللي ودك تسوينه مع الرياضه

هلاااا والله اهم شي العزيمه سجلي نظامك ورياضتك
بقآيآ كبريآء
بقآيآ كبريآء
بناااات انا راح ابدء الفطور والغداء لاززززم
والعشاء احيانا ما اتعشى واحيانا عصير بس

والرياضه مشي نص ساعه يوميا
ورياضة البطن
وشرب ماء 8اكواب باليوم
وراح ان شاء الله العصر اروح اشتري خل تفاح وزيت زيتون وعلبة رش فاضيه
واخلطهم مع بعض وارش على جسمي قبل الرياضه
يقولون تشد الجسم وماتخليه يترهل

يومياتي امس

فطوري تونه وجبنه وبيضه مسلوقه

الغداء سلطه

العشاء عصير جزر وبرتقال

الاشياء اللي شربتها
نعناع وشاي اخضر كوبين وقهوه و زنجبيل والماء 5 اكواب

ياليت يابنااات كل وحده تكتب يومياتها حتى نتشجع وكل جمعه نكتب الوزن اللي وصلنا له
%زوجة عسكري%
%زوجة عسكري%
انا رجيمي رجيم الصحن يعني اجيب صحن متوسط احط 8 ملاعق رز وسلطه و2 م ايدام والفطور توست محمص وعصير برتقال والعشاء بحااااااااااااااااول ما اتعشى واذا ضربتها الحمى اكل فاكهه وطبعا بين الوجبات ما اكل شيء الا اشرب زنجبيل اخضر مع الشاي الاخضر بالنعناع وحده بوحده ان شاء الله كمان امشي ساعه كل يوم ولجل فروحه تكرم مدينه ياحبي لها والله مدري ليش احس اني احبها قبل ما اشوفها :27:
ياسميدو
ياسميدو
انا بدات من يومين تمارين نط الحبل و رجلى شادة على اوى يادوب بمشى لكن مش هبطل العب كل يوم ان شاء الله حتى و لو 5 دقايق و امبارح اشتريت عصير من غير سكر و اجبان لايت و بسكوت لايت لان السيدوفاج بيجوعنى جدا و مش قادرة اسيطر على نفسى المفتوحة
كيوت 66
كيوت 66
اهلين حبيبتي انا اليوم افطرت تمر ولبن قليل الدسم والغدا شوي رز وكثرت السلطهوالحين قاعده اشرب نعناع وبعدها بسوي قهوه بس بحاول ما اكل شكلاته والمشي شقتي صغيره فااضطريت انزل الدرج واطلع بس مر ه تعبت يااختي مافيه لياقه ابد والعشاء خبز اسمر وجبن وكوب عصير باذن الله