YAKOTA
YAKOTA
رابط الخطوط مو شغاله ويعطيك الف عافيه ياعسل من جد جهود تشكرين عليها
رابط الخطوط مو شغاله ويعطيك الف عافيه ياعسل من جد جهود تشكرين عليها
ولا يهمك يا قمر هانزل غيرها ان شاء الله

تسلمي حبيبتي

:39:
YAKOTA
YAKOTA
السلام عليكم كيف الحال يا أستاذة؟ حاولت أضيف صورة للواجهة الرئيسية بس يطلع لي هذا الرسالة ولا يضيف الصورة فإيش الخطأ في الموضوع جزاك الله خيرا؟؟؟ لم يتم فتح الملف '/home/kidstalk/public_html/language/en/home.inc.php' للكتابة. جرب غيير الصلاحية الى 0777. وتذكر اعادتها عند الانتهاء من التعديل!
السلام عليكم كيف الحال يا أستاذة؟ حاولت أضيف صورة للواجهة الرئيسية بس يطلع لي هذا الرسالة ولا...
تم اعطاء الصلاحية 777 يا قمر

هاتشتغل معاكي دلوقتي
جربي

:39:
YAKOTA
YAKOTA
مافهمت سوالك? بعد ماتضيفينها اضغطي تحت تعديل،،
مافهمت سوالك? بعد ماتضيفينها اضغطي تحت تعديل،،
شكرا انعووووووووومة

يا بنات تضيفي الصور من جهازك عادي خالص
سواء صور المنتجات او صور الواجهة

خطوات اضافة صورة للواجهة
من ايقونة ايمج الصورة اضغطي عليها تفتح لك نافذة اضغطي علي brows server تفتح لك نافذة تانية اسفلها توجد كلمة Browse اضغطي عليها يفتح لك جهازك ابحثي عن الصورة واختاريها بس اهم شئ تكوني عارفة اسمها - - - -

وبعد ما تختاريها اضغطي علي upload يبدا يحملها لك وبعد ما تتحمل هاتظهر بين الصور الموجودة في نفس النافذة باسمها - اضغطي علي اسمها هاتتفتح وبعدين تضغطي اوكي تظهر لك في الواجهة

هي خطوات كتير بس لو عملتيها صح مرة واتنين هاتحفظيها وتسهلي علي نفسك كتير

اضافة صورة المنتجات سهلة جدا وكلكم عملتوها ما شاء الله

ربنا يوفقكم جميعا يا بنوتات

:)
YAKOTA
YAKOTA
معليش عندي سؤال تاني ليش لوحة التحكم احيانا ماتكون مفعله الخيارات اللي فيها وبالنسبه للصفحة الرئيسيه في حاجة غريبه awe ايش هذا اللي فوق على اليسار والمؤشر طول الوقت عندي يحمل ويريت يكون فيه طلبات ان لاين اذا مافي كلافه او سجل زوار وهدا كل شي وادعولي اني احصل برنامج فوتوسوب علشان تشوفوا ابداعاتي احم احم:39:
معليش عندي سؤال تاني ليش لوحة التحكم احيانا ماتكون مفعله الخيارات اللي فيها وبالنسبه للصفحة...
اهلا حبيبتي

لوحة التحكم بتكون شغالة علطول
واحتمال بتكون بتعلق عندك لاسباب في اتصال النت او شئ لاني جربت متاجر كتير مفيش فكرة انها بتعلق
لو هي كدة ارسليلي اللوحة وكلمة السر اشوف السبب

وصلحت لك الكود يا قمر اللي بيظهر خطأ فوق

بالنسبة لطلبات اونلاين او سجل الزوار هي خاصية غير متاحة في المتاجر المجانية

:)
YAKOTA
YAKOTA
مشكوره ماقصرتي حااااولت واخيرااااا عرفت :icon28: انه لازم اضيف الصوره من رفع الصور اللي في لوحة التحكم وتتخزن في لوحة التحكم ثم في خيارات المنتج اضغط على ايقونة الصوره يطلع مربع حوار اختار تصفح الخادم ( كان يطلع فاضي مع ان فيه صور محمله ماادري وشلون الحين طلعت الصور اللي فيه الحمد لله ) ثم يفتح الصور التي تم تحميلها على لوحة التحكم واختارها وموافق لوحة التحكم مرررره ممتعه وبسيطه تحتاج ممارسه فقط الله يعطيك العافيه استاذتنا ياقوته :26:
مشكوره ماقصرتي حااااولت واخيرااااا عرفت :icon28: انه لازم اضيف الصوره من رفع الصور اللي في لوحة...
تمااااااااااااااااااااااام

ممتاااااااز يا قمر

الموضوع عاوز بس شوية ترميز صغيرين

:42: