لوليتا900
لوليتا900
عندهم شنط وجزم وانتي بكرامه تقليد ماركات بس باين انها رخيصه ومو ذاك الزود
اتوقع احسن شيء الجلابيات القطنيه
اممممممممم التحف واللوحات النجف والملايات وراح اقولك اسماء المحلات هناك
شوفي بالنسبة للتحف فيه اكتر من جاليري في منطقة الزمالك خاصة في شوارع 62 يوليو و اسماعيل محمد
تروحى ستى ستارز

فى مدينه نصر فى شارع مكرم عبيد

هناك محل اسمه المتحف فى الدور الارضى

تلاقى كل ما تتمنيه مش ممكن
كل حاااااااااجه كل حاجه
مفارش بالسرما وسعر خياااااااال

تابسترى واسعار جميله
مناشف شراشف
حتى روب الحمام
كل كل ما تتمنيه واكثر
بالنسبه للتحف انتى لما تنزلى مصر ان شاء الله حتلاقى جاليريهات كثيييييييييييره جدا فى اى منطقه فى مصر و كلها فيها حاجات حلوه و بالنسبه للمفارش فى الموسكى بس فى كمان فى الازهر مفارش اثتر كثيير و ارخص و موجود كل الموديلات و الانواع من ارخص حاجه لاغلى حاجه و الازهر منطقه قريبه من الموسكى مش بعيده بالنسبه للنجف فى مكان جنب الموسكى برضوه اسمه ضرب البرابره فى نجف بالهبل و جميع الموديلات و هناك كمان فى تحف و بورتريهات و حاجات حلوه مره و كمان نوافير حلوه مررررره و كل المناطق هذى جنب بعض مش بعيده
وعلى فكره روحي عمر أفندي عندهم تحف تجنن وفي مركز بس غااااااااااااااااالي عندهم أشياء تشيب الراس تهبببببببل

إسمه فيرست مول لايفوتك وبسس تمنى اني قدرت اساعدك
المهذبه
المهذبه
هلا اختي انا رحت لمصر خليه يجيبلك شنط تقليد الماركات وجلاليب ناعمه من الكرداسه وقطنيات للبيت مره عمليه وتشيرتات كان عندك اولا د بعد حلوه هذا الي ذكرت اذا ذكرت شي ابرجع اقولك
تووتوو
تووتوو
انا رحت اجازة الحج في سوق جديد فتح ستي ستارز روعة بالذات ملابس الاطفال والجزم والشنط جدا خطيرة في هليتون رمسيس الشنط المقلدة وفي خان الخليلي الاشياء التراث عندهم والواحات وفي زوليات مرة روعة جلد وفرو مع بعض مرة حلوة
الملابس النسائية مو ذاك الشي
خلي جيبلك عطر زهرة الوتس قمة في الروعة يسو في المصنع قدامه ياخذ ه من عند الاهرامات يقولهم ودوني مصنع زهرة الوتس اصلا في عطور نسائية ورجالية مرة خطيرة في المصنع
المسفهلة
المسفهلة
هلا اختي
في مصر ما عندهم ملابس نسائية حلوة وراقية
الجلديات عندهم حلوة .. جزم وشنط تلقين عندهم اشياء حلوة
فيه التحف واللوحات تلقين عندهم اشياء مميزة ورخصية
شاليمار
شاليمار
وانا نفس الشيء ماعجبني منها شي,
اكثر شي عجبني الجلابيات فيه كم محل قريبه من الانتركونتينتال سمير اميس
عندهم جلابيات حلوة واسعارها تعتبر غالية.