أميرةالأسلام
أميرةالأسلام
اللي يعيش ياما هيشوف

حسبنا الله ونعم الوكيل

جزاكي الله خيرا أختي.
عذوبة زوجها
عذوبة زوجها
جزيتي خيرا
لؤلؤة الاسلام 1986
جزاك الله خير على التنبيه
جزاك الله خير على التنبيه
بصي نحكم لما نقرأ اللي فيها جايز اللي عملها كان الهدف من وراها جذب الناس لقرأة فوائد الاستغفار وكدة بشكل حلو يلفت النظر لكن انا عن نفسي مش عارفة مكتوب فيها اية علشان احكم

اتمني المشاركة فقط بالقراءة
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1825371
hl d.k3ام يزن3
hl d.k3ام يزن3
اللي يعيش ياما هيشوف حسبنا الله ونعم الوكيل جزاكي الله خيرا أختي.
اللي يعيش ياما هيشوف حسبنا الله ونعم الوكيل جزاكي الله خيرا أختي.
اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
mrs.been
mrs.been
رجاءً اقرأوا رأي الشيخ د.عبدالعزيز بن فوزان الفوزان وهذا نص الفتوى الموجود في النشره المرفقه في العلبه

ياجماعة الخير انا قرأتها بنفسي كل ماتحتويه من ادعيه واحاديث وايات صحيحه والجديد في الموضوع هو اسلوب الدعوه للاستغفار وهو رائع وملفت جدا وموثر في النفس من وجهة نظري

لكن القصه وما فيها هو الرفض المعتاد لكل ماهو جديد,,

وانا فعلا اثر فيني ونويت نيه صادقه في ملازمة الاستغفار لما له من اثار "تم ذكرها في النشره المرفقه" مدعما بأيآت واحاديث وقصص مؤثره ولأول مره في حياتي افكر اني ادعوا شخص بشي ملموس يعني عمري ماتحمست من قلب ان اوزع (شريط ديني او اذكار) لاي احد لكن هالمره احس اني حريصه وقاعده افكر بشده من احوج الناس اللي اعرفهم حاليا لهالدعوه للاستغفار وابوصيها تنشرها من بعدها لأشخاص يحتاجونها والله يابنات اتمنى ان تحسون باللي حسيته وانا اقرأ فعلا حسيت براحه عجيبه لمجرد حماسي للاستغفار وقناعتي بان الله مع المستغفرين..

وانتم يابنات لاتحكمون الين تقرأونها وتشوفون محتواها ولا تشوفون الدنيا بمنظار غيركم..

اتمنى من الله ان يثبتنا واياكم على القول الحق..