الي من يرغب في تمويل مالي بفايده قليلة؟؟؟؟؟؟

المشاريع والافكار التجارية الشاملة

لتحقيق مشروعاتكم الاستثماريه فورا نحن شركه وساطات عالميه ولدينا علاقات كبيرة بالبنوك الاوربيه والبنوك العربيه وممولين افراد رجال اعمال ومستثمرين فى حاله الموافقه على التعامل ارجوا ارسال ملخص الدراسه كاملا مبين به كل المعلومات الاستثماريه 000 لتقديمها وبيان قيمه المبلغ المطلوب للتمويل والضمانات القانونيه
الدراسه بلغه الانجليزيه للبنوك الاوربيه الدراسه باللغه العربيه للبنوك العربيه والممولين الافراد
11
829

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

صباح 9999
صباح 9999
أختي الكريمة

التمويل لبد أن يكون شرعيا عن طريق مايعرف بالتورق

أما إذا كان مال بمال مع فائدة فهذا هو الربا المحرم شرعا

هذا ما أحببت أن أنبهك إليه أخيتي الغالية
fatoush
fatoush
السيدة لوجي المصرية
ممكن تشحيلي اي هي الضمانات القانونية المطلوبة وكم هو مبلغ التمويل القل شيء والاكثر شيء يدفع وخلال كم سنة يجب اعادة المبلغ وكم هي الفوائد المطلوبة وهل هي متراكمة
وكم هي نسبة عمولتكم الخ
بامكانك ان تجاوبيني هنا او على الخاص
سلام عليكم
لوجي المصرية
لوجي المصرية
للجديه في الموضوع ارسال عالخاص او البريد بالمشروع والمبلغ المطلوب ومامكن من ضمانات وهل المشروع قائم ام لا ؟؟؟؟ وهكذا
اي دراسة جدوي صغيره ومختصره

وفي حاله الموافقه سارد عليكي
بليز للجادين فقط .......

اما بالنسبه للربا ومش للربا
برجاء الغير مقتنع بالتمويل وشروطه لايدخل ويقول ربا وكلام فاضي من ده ؟؟؟؟؟؟؟
اللي عاوز اهلا وسهلا واللي مش عاوز برضه اهلا وسهلا بيه ؟؟؟؟
لوجي المصرية
لوجي المصرية
بداية يجب ان اعرف المبلغ المطلوب
لان هناك بعض البنوك واللممولين الافراد لايقبلوا بالارقام الصغير ه
mmm
mmm
للجديه في الموضوع ارسال عالخاص او البريد بالمشروع والمبلغ المطلوب ومامكن من ضمانات وهل المشروع قائم ام لا ؟؟؟؟ وهكذا اي دراسة جدوي صغيره ومختصره وفي حاله الموافقه سارد عليكي بليز للجادين فقط ....... اما بالنسبه للربا ومش للربا برجاء الغير مقتنع بالتمويل وشروطه لايدخل ويقول ربا وكلام فاضي من ده ؟؟؟؟؟؟؟ اللي عاوز اهلا وسهلا واللي مش عاوز برضه اهلا وسهلا بيه ؟؟؟؟
للجديه في الموضوع ارسال عالخاص او البريد بالمشروع والمبلغ المطلوب ومامكن من ضمانات وهل المشروع...
كونه ربا او لا ده مش كلام فاضي .. لان اهم شيء في المال تحري الحلال .. و كل لحم نبت من سحت فالنار اولى به

لازم توضحي للبنات انه مش ربا .. اذا كان كده

اما لو كان فيه ربا ...... فاذنوا بحرب من الله و رسوله ..

و لا تنكري على احد انكاره للمنكر