Noody30
Noody30
يا صباح الفل عليكم يا قمرات

معلش شكل دون و مووتي مش عارفين يدخلوا المنتدى النهاردة كمان، لان المنتدى ساعات بيعلق معايا انا كمان، انتوا عندكم نفس المشكلة و الا انا بس؟؟؟

عموما يا حبايبي عشان نسهل الوصول الى ملفات حبيبتنا دون انا حطيت لكم روابط موضوعاتها كلها في توقيعي عشان نقدر نوصل لها بسرعة و ندور على كل اللي محتاجينه

انا باضم صوتي لصوت سمسم في السؤال عن العجانة لاني لسه مشترتش المضرب و الخلاط و العجانة و نفسي اعرف احسن نوع و اسعاره و من فين اجيبه، يا ريت يا دندونة لو تفيديني

فين بقية الناس؟؟
ronii
ronii
صباح الخير على كل الآنسات و المدامات الحلوات مبروك مرة تانيه ليكى يا دون يا حبيبتى و لكل البنات على الجزء السادس و يا رب فى تقدم دايما لاروز مبروك يا جميله ربنا يسعدك و يهنيكى نودى و سمسمه و كل البنات صباح الخير عليكم
صباح الخير على كل الآنسات و المدامات الحلوات مبروك مرة تانيه ليكى يا دون يا حبيبتى و لكل البنات...
صباااااااحواااا
mona_abdelaziz
mona_abdelaziz
يا الف مليون مبروك ع السادس يا قمراية
بس الله ما شاء الله والله اكبر
ربنا يكرمك يا دون ويزيد ويبارك يا رب ويجمعنا على طول دايما
مبروك يا حبيبتى
moslema_3
moslema_3
يا نودى أنا برضه بيعمل عندى كدة لما آجى أدخل على المنتديات و بيدينى أنها فى صيانه دوريه بس أنا كنت حاطه الجزء بتاع دون الخامس فى المفضله فكنت بدخل منه على طول و دلوقتى حطيت السادس و بدخل منه على طول و بعد كدة بقدر أروح أى منتدى أنا عيزاة جربى كدة و شوفى هتنفع معاكى ولا لأ
natally
natally
صباح الخير على كل الآنسات و المدامات الحلوات مبروك مرة تانيه ليكى يا دون يا حبيبتى و لكل البنات على الجزء السادس و يا رب فى تقدم دايما لاروز مبروك يا جميله ربنا يسعدك و يهنيكى نودى و سمسمه و كل البنات صباح الخير عليكم
صباح الخير على كل الآنسات و المدامات الحلوات مبروك مرة تانيه ليكى يا دون يا حبيبتى و لكل البنات...
صباح الفل والجمال عليكم جميعا

حبة حبة ياملواني

اغيب كام يوم والقيكم في السادس ماشاء الله ربنا يديكم الصحة والعافية وعقبال المائة ان شاء الله
ويكثر من امثالكم بصراحة مجهود خرافي
وعايزة اقول لكم كل سنة وانتم طيبين بمناسبة شهر رمضان الكريم اعادة الله عليكم جميعا بالخير والسعادة

الاخوات دون وهبة الشقية وناني وموتي ونودي ومسلمة واسفة اذا ناسية حد الف شكر لكم جميعا
مشكورين :26: