ronii
ronii
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته صباح الفل ازيكم جميعا؟؟ ازيك يا دندونة؟ تسلم ايديكي على الاكلات الجديدة، ربنا يديكي الصحة و يسعدك ازيك يا ام ياسمين و روني و نها و ام الهنا و مووتي و هبة و ام ابيها و احلام و كل البنات المختفيات؟؟ تسلم ايديكي يا روني شكل الصورة يجوع عالصبح!!! تروحي و ترجعي بالسلامة يا احلام
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته صباح الفل ازيكم جميعا؟؟ ازيك يا دندونة؟ تسلم ايديكي...
صباااااااحوا فلللللللل :27:
don
don
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
يا صباح الخير يا سمسمة ونهى ورونى صباح الكحك والشطة والمشوم وعلى المستشفى عدل
طيب بما اننا كلنا بنعمل الكحك فى نفس الميعاد انا حعملكم حاجة اول رمضان حتريحكوا جدا علشان تبقى تحت اديكم اول ما تيجوا تعملوا
انا بعملة نص رمضان وناكلة اخر رمضان ونقعد نفتكره فى العيد
أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
testing
أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
أخيرا عرفت أدخل

يااااااااااااااه وحشتوني قوي والله يا بنات كنت بادخل اقرأ بتقولوا ايه ومش عارفة اسلم عليكم لأني كمان ناسية الباسورد بتاعتي ومش عارفة استرجعها ينوبكم ثواب فيا انا والبيبي قولوا لي ازاى استرجعها، لني دلوقت بادخل من الشغل ومسجلة الاسم علشان الكومبيوتر يفتكرني طيب في البيت هاعمل ايه
أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
اولا سلامي لكم جميعا واحدة واحدة بدون ذكر اسماء علشان مش حد يزعل

وبعدين ايه يا دندن الحاجات الحلوة دي، الله على الفلفل المشطشط اسألوني انا على حلاوة الأكل السبايسي ممممممممممم

والكحك يا سلام يا دندون لو قلتي لي على طريقة مجربة، اصل انا حاولت السنة الي فاتت والسمنة طلعت كثيرة فنشف، ونفسي السنة دي ما اشتريش واعمل (لو لحقت بقى قبل البيبي)