اعرفي من عملك بلوك او حدف علي المسنجر بدوووووووووون برامج

الحاسب والجوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موقع ممتاز لمعرفة من عملك بلوك او حدف او من انت حدفته ولا زال هو مضيفك ومزايا اخرى اكتشفوها بانفسكم .
هدا هو الموقع
http://www.msngeeks.com/

اضغطي على اختيار Mass Delete Checker اللى موجود تحت كلمة Tool

اكتبي الايميل الخاص بك (( الايميل بتاع الهوت ميل فقط)) وادخل الباسورد وفى ارقام هتكون

مكتوبه فى صوره اكتبها ثم اضغط على زر check ستظهر رساله تخبرك إنك يجب ان تكون متأكد من البيانات اللى

أدخلتها وسيتم إخراجك من الماسنجر اذا كنت مشغله فى الوقت ده وهيدخل تانى اوتومتك وتعرفي علي بعدد الناس اللى عامليين لك "دليت" ..:angry2:

.: ثانيا لمعرفة من قام بعمل بلوك عليك :35:
أضغط على اختيار Block Check اسفل كلمة tool
أكتب إيميل الشخص الذي تشك فية في الخانة الأولى الي فوق وفي الخانة الي تحتها قومي بإدخال الرقم الي فالصورة
وبعدين أضغطي على CHECK STATUS ورح تطلعلك رسالة في الأسفل تخبرك أذا كان الشخص "ONLINE" أو
"OFFLINE"بالإضافة إلى إسمة المستعار ... وهذا مثال بسيط Specified user is ONLINE وسيتم كتابة إسمة المستعار.

ثالثا لمعرفة الأشخاص اللذين قمت بمسحهم وما زالت عندهم في المسنجر :. :32:
أضغط على اختيار Mass Reverse Delete Checker سفل كلمة toolأدخلي إيميلك في الخانة الأولى وباسورد إيميلك في الخانة الثانية وفي الخانة
الثالثة والأخيرة أدخل الرقم الي في الصورة , أضغط على CHECK , ورح يطلعلك مسج دوسي على OK ..
بصراحه انا جربت 3 طرق ولقيت طريقه اللي عملي بلوك مش بتظبط الا اذا كانت هي اون لين
يا رب يكون الموضوع عجبكم ويكون غير مكرر لاني اول ما عرفته من احدي صديقاتي نقلته لكم
لا تنسونا من دعاكم

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

غريبه عجيبه
غريبه عجيبه
روعه يعطيك العافية انا قاعده الان اجرب :)
مهنتفة بس عسل
مهنتفة بس عسل
انا جربت لكن مش شغال الموقع عندي
دارييييين
دارييييين
مشكوره اختي عريبه عجيبه علي مرورك الكريم انتي الاروع اختي
اختي مهنتفه بس عسل غريبه ان الموقع مش فتح معاكي جربي تاني وقوللنا عملتي ايه؟
مشكوره علي مرورك
today
today
انا جربت لكن مش شغال الموقع عندي
دارييييين
دارييييين
اختي today مشكوره علي مرورك
كنت اتمني يفتح معكي
يا ريت اللي البنات اللي فتح معاهم يقولوا