خلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااص

علاج السمنة والنحافة

خلص يا بنات خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص
فاض بى من نفسى
مش عارفة اعمل اية
انا محددة الريجيم والرياضة
بس مشكلتى الاقى حد يشجعنى ويكون فى نفس ظروفى عايز يخس ويستمر معى الى ان نصل معاً للوزن اللى نبغاة
ادخل المنتدى يومياً تقريباً لآخد جرعة من التشجيع ولكنى اريد اقوى من المواضيع اللى اقراها

دعونى استشهد بقول العضوة رنا الحورانى:
( اريد احد يشجعني اذا نقص وزني ويهزاني اذا رجعت اكل يكون معي بكل يوم وبكل دقيقة وبكل وجبة وطبعا ما في حدا فاضيلي اغلب اللي حولي احبطوا من كتر ريجيماتي الفاشلة الى ان اصبح املهم في انحف هو صففففففر )

اللى عندها نفس مشكلتى ونفس طلبى ........... تدخل معى وتساعدنى واساعدها وممكن نتراسل على الخاص
210
8K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

egyptian lady
egyptian lady
نسيت اقول لكم انى كل ما احدد ريجيم علشان ابدأ فية ماكملوش وهى دى المشكلة واالى اتمناة حد يشجعنى ويكون معى للنهاية
رومنسية ومنسيه
اهلين اختي المشكله هذي كلنا وقعنا فيها ومازلنا انا كان وزني من اربعه شهور 84 والحين 72 ونفسي اوصل 65 ياليت نكون مع بعض وتشجعيني واشجعكي انا اوقف عن الاكل الساعه 6 يعني يصير بس مشروبات والرجيم انا كنت في رجيم غذاري بس اليوم وقفته ماليت
يالله نبغي اراده قويه ومن بكره خليني نبداء مع بعض
ام أريج
ام أريج
طيب حبيبتي كم وزنك وكم طولك
وإن شاء الله نفيدك ونستفيد منك
الجود***
الجود***
اختي انا ببدى معاكي وزني 77وطولي يمكن164

قبل شهرين تحمست مره وكان وزني 80 وبديت برجيم حسين دشتي خلال اسبوعين نزلت خمسه كيلو
لكن ما استمريت عليه تعبت من الدجاج والبيض وبعد انا عندي الهرمونات مرتفعه علشان كذا بطلته
لكن ناويه ابدا ونفسي انزل 10 كيلو بس طبعا قبل الاجازه يعني خلال شهرين
لكني امل وابغى احد يشجعني

ببدى معاكي وخلينا نتفق على رجيم معين وفي انتظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارك
nooon_7
nooon_7
أنا بديت في الرجيم من أمس

الله يصبرني عليه ويصير وزني55يااااااارب