ROSHANA
ROSHANA
بمناسبة البلاك اوت اللى طلعلى فى المقدر جديد ده :)

لما اوضب الرسيبشن ان شاء الله اخلى الرجل يعملى 3 عواميد فى الستاير عشان اركب واحدة ستارة ابلاك اوت وبعدين واحدة اورجانزا وواحدة تقيلة ولا ايه رايكوا يبقى كتير؟؟
عاشقة الأخلاص
معلومة صغيرة كده على الماشى لمحبى الحلويات زيى بسسسسسسسسسسسسس فيه محل فى ذاكر حسين على اليمين و انتو رايحين على انبى بجانب بتاع العصير اللى على الناصية ( يارب تكون الوصفة واضحة ) محل الحلويات ده اسمه تركش ديلايت Turkish delight بس بصراحة عنده حلويات تحفةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة و خصوصا البقلاوة بكل الأنواع و الحشوات ( فستق - عين جمل - لوز ) و سمنة ايه تحفة و تحسوا كده انها منقوعة فى العسل جوعتكوا مش كده و سعر الكيلو حوالى 50 جنية هو مش رخيص و برده مش غالى يعنى تقريبا نفس اسعار تسيباس بتاع جنينة احنا جبنا منه فى رمضان كذا مرة و ربنا يبلغنا رمضان يارب و هيبقى محل الحلويات الرسمى للحلويات الشرقية وللأمانة برده احنا جبنا بقلاوة بس و مجربناش حاجة تانية
معلومة صغيرة كده على الماشى لمحبى الحلويات زيى بسسسسسسسسسسسسس فيه محل فى ذاكر حسين على اليمين...
السلام عليكم ورجمة الله وبركاتة يا بنات

ابلة دينا
عجبتنى اوى فكرة الكريستالة الملونة شكلها حلو اوى ما شاء الله وفكرتها جديدة ربنا ما يحرمنا من افكارك النيرة ابدا

وعجبتنى اوى العلب التبر وير دى حاسة انها عملية وشكلها حلو شكلى كدة هنضم ليكى يا روشانا

بالنسبة لفراخ القدس حد جرب منتجاتهم فعلا

انا جربتة مرة وعجبنى اوى يا منى بس انا كنت جايبة طبق مشكل حاسة ان السمنة بتاعتة خفيفة والعسل مظبوط مش كتير ومش قليل
ROSHANA
ROSHANA
ايوة يا نهى

فراخ القدس ممتازة ونضيفة ومفيهاش زفارة

انا بجيب الفراخ الكاملة والاوراك لوحدها اعملها بالبصل بتبقى راااائعة

وبجيب صدور بعضم وبعمل بيها مكرونة نجرسكوا بالبشاميل او للحشوات
عاشقة الأخلاص
بمناسبة البلاك اوت اللى طلعلى فى المقدر جديد ده :) لما اوضب الرسيبشن ان شاء الله اخلى الرجل يعملى 3 عواميد فى الستاير عشان اركب واحدة ستارة ابلاك اوت وبعدين واحدة اورجانزا وواحدة تقيلة ولا ايه رايكوا يبقى كتير؟؟
بمناسبة البلاك اوت اللى طلعلى فى المقدر جديد ده :) لما اوضب الرسيبشن ان شاء الله اخلى الرجل...
انا حاسة انهم هيبقوا كتير كفاية البلاك اوت والأورجانزا علشان متكونش زحمة وشوفى راى البنات
ROSHANA
ROSHANA
دينا

صحيح بنسى اسألك
ميت ماركت اللى قولتلنا علية دة فين انا بعدى على واحد فى الشارع بتاع ابو ذكرى ومترو وكوك دور ومؤمن ورا النادى الاهلى وجنبة صيدلية سعودى
ودااااايما الاقيه قافل

هو ليه مكان تانى ولا ايه

قوليلى فين بالظبط لو سمحتى او ابعتيلى رقم التليفون اكلمهم اعرف مواعيدهم ونظامهم ايه بالظبط

وبمناسبة التليفونات انا بعتلك 2 مايلز ماوصلوش ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟