omhabeba2000
omhabeba2000
دون ازيك يا قمر
انا احيانا بعمل الارز بالكراميل بيكون لونه حلو وطعمه مميز يعنى بحرق السكر لوحده وبعدين اضيف الماء المناسب للرز ولما يغلى كويس اضيف الرز واكمل التسويه العاديه مع اضافه الملح والبهار
انا اتعقدت من الكرنب الى هنا قوليلى انت كونتى بتعملى فيه ايه اقصد الورق
don
don
بونبونايه بصى انا بحط الكل على بعضه اذا عايزه تقسميهم وتدينى جزء ما فيش مانع يا بنبونه على الاطلاق وانا بعثت لدون لغايه ما عملت ومش عارفه اكمل ولا ايه بقى بيتهيالى انا وصلت لصفحه 47 اعمل ايه بقى دلوقتى؟؟ pious heart طبعا دوره الخياطه تجنن والله يا بنتى طول ما انا بتفرج بدعى لصاحبتها بصى بقى ما دمتى غاويه لازم نصاحب واقولك ...... احسن دون تيجى دلوقتى واحنا خارجين عن الاكل قصدى النص
بونبونايه بصى انا بحط الكل على بعضه اذا عايزه تقسميهم وتدينى جزء ما فيش مانع يا بنبونه على...
ام حبيبة الارز اللى بالكراميل كتبناة وطعمه بيبقى جميل فعلا بس انا دايما اعمل مع السمك الارز البنى

وبالنسبة للكرنب معاكى حق لان اللى عندك دة الكرنب البط هو اسمه كدة و الله كنت بضطر احشية برضة لما يكون نفسنا فية و كنت بحاول اقرص علية فى السلق لكن كان بيبقى برضة ناشف ومكنتش بقطع الورقة صغيرة كنت بخليها متوسطة عشان اعرف اقفل على الارز و ما يطلعش منها
bombonaia3asal
bombonaia3asal
بونبونايه بصى انا بحط الكل على بعضه اذا عايزه تقسميهم وتدينى جزء ما فيش مانع يا بنبونه على الاطلاق وانا بعثت لدون لغايه ما عملت ومش عارفه اكمل ولا ايه بقى بيتهيالى انا وصلت لصفحه 47 اعمل ايه بقى دلوقتى؟؟ pious heart طبعا دوره الخياطه تجنن والله يا بنتى طول ما انا بتفرج بدعى لصاحبتها بصى بقى ما دمتى غاويه لازم نصاحب واقولك ...... احسن دون تيجى دلوقتى واحنا خارجين عن الاكل قصدى النص
بونبونايه بصى انا بحط الكل على بعضه اذا عايزه تقسميهم وتدينى جزء ما فيش مانع يا بنبونه على...
ابلة دون
اشكرك على الرد وان شاء الله هجرب وابقى اقوللكم
بالنسبة للوصفات الخيرة الخط طالع صغير اوي اوي مش عارفه كلكم شايفينه كده ولا انا بس
هبه
ايه رايك لو نقسم الحكاية يعني بما اني وصلت لصفحة 48 اكمل 10 صفحات كمان وانتي اللي بعدهم واي حد عايز يشارك يكمل معانا بس نتفق طبعا عشان ما نكررش حاجة لو اوكي انا هبتدي من 49 لغاية 59 وانتي العشرة اللي بعدهم ماشي
don
don
بونبوناية حاولى تانى تبعتى اللى عملتى وانا حنسقة و حظبط الكتابة و الالوان وكلة و شكرا لتعبك
هبة حكتبلك لسة السمك المحشى و المشوى و كانا عندنا قبل كدة نوعين ناقصك حاجة تانى بتحبى الكابوريا اكتبهالك ؟
mooty
mooty
صباح الخير يا دندون
تسلم ايدك انتى ونانى وكل العضوات اللى منوريين الموضوع ,,

اخبار الدونات معاكوا اية؟؟ حد يعرف طريقتها؟؟؟؟
انا جربت السويسرول تانى طلع حلو اوى الحمد لله الف شكر ليكى حبيبتى وبعت منة كمان لحماتى،،وقالتلى انة حلو
بس المشكلة ان الكيك بيطلع حلو اوى ومنفوش لكن لما بلفة بضغط علية جامد علشان يمسك فالكيك بيطبطط وبيبقى مكتوم ،، دة عادى ولا اية ؟؟؟..
معلش يا ابلة دون انا عارفة انى وجعت دماغك بس اعمل اية بقى استحملينى..