ريم الفلا27
ريم الفلا27
ياهلااااااااا ومرحبا بالجميع
حمدالله ع سلامتكن ونورتوا الملف ومرحبا بالموظفات الجدد

ان شالله هالسنه تكون فال خير للجميع ومع النظام والتخطيط المسبق بتمشي الامور
الله يعينا ع حمل هالأمانه

الأسبوع الي طاف لأني ماكنت مرتبه اموري حسيت بضغط كبير كنت يوميا ارجع البيت ابكي حسيت بتقصير فجميع جوانب حياتي
البيت وزوجي وعيالي والدوام

جلسة مع نفسي ورتبتلي جدول يناسبني والحمدلله

الحين عيالي ريم وعمر دخلتهم فنفس الحضانه ’’عمر حضانه وريم كيجي1اغراضهم اجهزها بالليل ومرات الصبح بس الحمدلله مرتبه عشان كذا احس الموضوع سهل
micobico
micobico
متابعة معاكم ان شاء الله

انا مواعيد شغلي من 7 ونص الى 3 ونص .... يعني برجع البيت 4 واجازتي يومين بالاسبوع جمعة و سبت

مليش جدول بتاتا ..... من الاخر وقت مابيجي على مزاجي وتيجي الهمة والنشاط اشتغل

انا متزوجة من 5 سنين بس ماعندي اولاد والحمد لله ...
(ادعولي )

المهم انا بقة قررت اني اعمل زيكم وانقل جدول رمز الاخلاص واحاول اظبطه على وقتي
عشان ابقى شطورة وبمشي بجدول :))

طبعا معنديش شغالة لاني لاحظت ان موضوع الشغالة ضروري بنسبة كبيرة للبيوت في الخليج .... بس احنا في مصر بنعتمد اكتر على الشغالة الاسبوعية .....

انا بالنسبة لي بتيجي الشغالة كل اسبوعين وبيبقى يوم شيل البيت كله وحطه :)

غير كدة انا بعتمد على نفسي وعلى اجهزتي الامورة .... الميكروويف و غسالة الاطباق والهدوم ودراير الهدوم والمكنسة الكهربائية والمكواة البخار للستاير والعبايات ....
اما ملابس وزجي فاكويها عند المغسلة ....

بالنسبة للطبخ .... مفيش نظام معين ... اوقات اطبخ اكل لخمسة ايام .... واوقات اطبخ يوميا ... او من قبلها بالليل .... ولو اتزنقت في الوقت يبقى اكيد اجيب من برة مشويات لحوم .... او فراخ مشوية ..... او اعمل مكرونة وكبدة او فراخ بانيه او سمك مشوي

ويوم الخميس اخرج انا وزوجي نتغدى برا
والجمعة عند حماتي
والاربعاء عند امي

بس

استنوني بقى بعد مااظبط الجدول اجي واقولكم عملت ايه واكيد بالصور :)
خود
خود
متابعة معاكم ان شاء الله انا مواعيد شغلي من 7 ونص الى 3 ونص .... يعني برجع البيت 4 واجازتي يومين بالاسبوع جمعة و سبت مليش جدول بتاتا ..... من الاخر وقت مابيجي على مزاجي وتيجي الهمة والنشاط اشتغل انا متزوجة من 5 سنين بس ماعندي اولاد والحمد لله ... (ادعولي ) المهم انا بقة قررت اني اعمل زيكم وانقل جدول رمز الاخلاص واحاول اظبطه على وقتي عشان ابقى شطورة وبمشي بجدول :)) طبعا معنديش شغالة لاني لاحظت ان موضوع الشغالة ضروري بنسبة كبيرة للبيوت في الخليج .... بس احنا في مصر بنعتمد اكتر على الشغالة الاسبوعية ..... انا بالنسبة لي بتيجي الشغالة كل اسبوعين وبيبقى يوم شيل البيت كله وحطه :) غير كدة انا بعتمد على نفسي وعلى اجهزتي الامورة .... الميكروويف و غسالة الاطباق والهدوم ودراير الهدوم والمكنسة الكهربائية والمكواة البخار للستاير والعبايات .... اما ملابس وزجي فاكويها عند المغسلة .... بالنسبة للطبخ .... مفيش نظام معين ... اوقات اطبخ اكل لخمسة ايام .... واوقات اطبخ يوميا ... او من قبلها بالليل .... ولو اتزنقت في الوقت يبقى اكيد اجيب من برة مشويات لحوم .... او فراخ مشوية ..... او اعمل مكرونة وكبدة او فراخ بانيه او سمك مشوي ويوم الخميس اخرج انا وزوجي نتغدى برا والجمعة عند حماتي والاربعاء عند امي بس استنوني بقى بعد مااظبط الجدول اجي واقولكم عملت ايه واكيد بالصور :)
متابعة معاكم ان شاء الله انا مواعيد شغلي من 7 ونص الى 3 ونص .... يعني برجع البيت 4 واجازتي...
السلام عليكم

إن شاء الله الجميع بخير
أنا عضوة جديدة
وموظفةأذهب للدوام من 6و30إلى 1ظهراً
هل يمكن أشارك معكن في هذاالملف.
"ثمار المدينة"
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وصباح الخير والسعاده والطاعه

وياهلا بكل الأخوات الجدد وحياكم الله معانا وانتم في بيتكم الثاني

وبين أهلكم شدو حيلكم وخلونا نشوف نشاطكم

ياهلا بفطووم 4 وين هالغيبه عساك بخير

وياهلا بريم الفلا الله يحققلك كل امنياتك وكل عام وانت بخير وكل احبابنا في عمان