Noody30
Noody30
اهلا يا مسلمة يا حبيبتي شكرا يا قمر عالنصيحة بس هو برضه المنتدى شكله تحت الصيانة

صباح الفل يا نتالي، ازيك؟؟ بتغيبي فين يا بنتي بتوحشينا

فين بقية الناس النهاردة؟؟؟
semsem2005
semsem2005
انا موجودة طول النهار بس اعتقد ان البنات ياسوا من دخول المنتدى
don
don
صباح الخير على كل الآنسات و المدامات الحلوات مبروك مرة تانيه ليكى يا دون يا حبيبتى و لكل البنات على الجزء السادس و يا رب فى تقدم دايما لاروز مبروك يا جميله ربنا يسعدك و يهنيكى نودى و سمسمه و كل البنات صباح الخير عليكم
صباح الخير على كل الآنسات و المدامات الحلوات مبروك مرة تانيه ليكى يا دون يا حبيبتى و لكل البنات...
معلش الدخول للمنتدى بقى صعب جدا واعتقد برضة موتى معرفتش تدخل خالص و ام ياسمين برضة اكيد معرفتش
مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منمن يا مرحبا يا مرحبا ونتالى كمان كدة برضة ؟؟؟فينكم دة كله ؟؟؟؟مبروك انتهاء ازمة النت عندك يا منمن عقبال ازمة المنتدى
ازيك يا نتالى ؟؟؟؟؟انتى بتروحى وتقولى عدولى ؟؟؟عمةما كل سنة وانتى بخير يارب رمضان خلاص على الابواب
انتى يا ست هبة ................ طيب يا هبة ....انا مش قيلالك من زمان عايزة اروح معاكى عروض رمضان ؟؟؟؟؟أختى صاحبتك ورحتى من ورايا لية ؟؟؟؟؟احسن انك معرفتيش تدخلى تستاهلى :p
هبه عبد العظيم
ronii ronii :
don مبورك علي الجزء السادس هبه ازيك؟؟ اسكتيييي مش انا اتثبت؟؟ بصي بالنسبه للديسك جربي ديسك تاني لو مش كده هو اصلا لما بتخشي my computer شايفه الfloppy و لا لآ؟؟ لو مش شايفاه شوفي فيشه الpower بتاعه الfloppy في الcase من جوه
don مبورك علي الجزء السادس هبه ازيك؟؟ اسكتيييي مش انا اتثبت؟؟ بصي بالنسبه للديسك جربي...
ايه؟؟

بتقولى ايه؟؟

ليه كده يا رونى مين يا قلبى الى ثبتك وثبتك فين يا حبيبتى عشان نيجى كلنااااااا نفكك

يا عينى يا ختى ليه يعملوا فيكى كده من ايه طب

عشان ايه طب

والنبى كنتى اميره وبنت اصول وايديكى حلوه كدهوت فى الصوره

طب حاولى تحركى كتافك كده يمكن تتفكى

ولا اقولك استنى انا هلبس واجى لك

الو يا نووووودى يااا موتى ياااااااااا ام ياسمين ياااااا سمسمه ياا ام ابيها ياااااااااااااااااااا نتالى ياااااااااااااااااا زئرده ياااااااااااااامسلمه ياااااااااااا دون ياااااااااااااا عمو يااااااا عمو يااااااااعمو

يالا كلنا نروح لرونىىىىىىىى احسن حد دقها فى حيطه وسابها

ما تشليش هم يا روحى حالا هنيجى
don
don
صباح الخير على كل الآنسات و المدامات الحلوات مبروك مرة تانيه ليكى يا دون يا حبيبتى و لكل البنات على الجزء السادس و يا رب فى تقدم دايما لاروز مبروك يا جميله ربنا يسعدك و يهنيكى نودى و سمسمه و كل البنات صباح الخير عليكم
صباح الخير على كل الآنسات و المدامات الحلوات مبروك مرة تانيه ليكى يا دون يا حبيبتى و لكل البنات...
سمسمة ونودى بالنسبة لسؤالكم على العجانة .... إذا كانت العجانة الكينود اللى عندك يا سمسمة اللى بالطبق الاستنلستيل فدى ممتازة طبعا بس الكبيرة ولا الصغيرة ؟؟؟؟اذا كانت الصغيرة فبعمل ايوة فيها كل حاجة بس مش كتير .....يعنى مثلا الكحك بعمل فيها كيلو وا\حد لكن الكبيرة بتعمل كل حاجة وعلى فكرة هى بتحتوى على 3 مواتير فى نفس الجهاز وممكن تبقى مشغلة حاجتين فى نفس الوقت من فوق ومن تحت وممكن فى عمل الكحك بستغنى عن بس العجينة بالايد وهو بيبسهالى
طبعا الكينود رائع رائع لايعلى علية بس طبعا هو غالى جدا لكن بصراحة بقالة 20 سنة شغال ماشاءالله كأنه جديد بالرغم انى مطلعه عينه
تانى حاجة بعد الكينود البراون ..ممتاز كمان البراون برضة شغال معايا حلو جدا مفيش بس غير السلكة بتاعة ضرب البيض هى اللى بتحتاج كل فترة طويلة تشرى غيرها او احتمال علشان انا بستهلكها جامد
ياترى ليكم اسئلة تانية ولا دة كان سؤالكم ؟؟؟اللى عايزة تسئل فى اى حاجة تسئل على طول