أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
وهو برضه اسم جدتي على فكرة
ronii
ronii
nohaa nohaa :
صباحو عسل على احلى بنات ياروايح رمضان اللي هفت على الصبح والله يا ام ياسمين مجهود رائع وعرفت منه ان الحاجه في مصر بقت غاليه موووت الله يعين الناس ايه يا ام ابيها امسكي نفسك هانت الا ياعني ايه ام ابيها؟؟جدتك يعني ولا ايه دندون عجبتني اوي فكرت القطايف اللي زي البيتزا دي وان شاء الله هاجربها روني هو انت طول النهار في المطبخ ونازله تصوير يابختهههههههه .
صباحو عسل على احلى بنات ياروايح رمضان اللي هفت على الصبح والله يا ام ياسمين مجهود رائع وعرفت...
انا لسه في بيتنا يا نهي فا يا بخت ماما و بابا بقي
omahmed
omahmed
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم يا جماعة وحشتوني اوي دون وام ابيها ونودي وروني كلكلم وحشتوني اوي انا داخلة اسلم عليكم واقولكم كل سنة وانتم بخير بمناسبة شهر رمضان اعاده الله علينا وعليكم بالخير واليمن والبركات
don
don
الحمد لله يا نها ، أم أبيها ده كان لقب السيدة فاطمة الزهراء بنت رسول الله هو اللي لقبها به وكان بيناديها به وانا اسمي على اسمها ، باتمسح يعني في الاسم ربنا يجعلنا من حظ صاحبته
الحمد لله يا نها ، أم أبيها ده كان لقب السيدة فاطمة الزهراء بنت رسول الله هو اللي لقبها به وكان...
السلام عليكم يا ام احمد وكل عام وانتى بخير ورمضان كريم علينا جميعا يارب وان شاءالله تقضى رمضان الجاى فى مصر معانا .
ماشى يا رونى ......... :16:
ronii
ronii
الحمد لله يا نها ، أم أبيها ده كان لقب السيدة فاطمة الزهراء بنت رسول الله هو اللي لقبها به وكان بيناديها به وانا اسمي على اسمها ، باتمسح يعني في الاسم ربنا يجعلنا من حظ صاحبته
الحمد لله يا نها ، أم أبيها ده كان لقب السيدة فاطمة الزهراء بنت رسول الله هو اللي لقبها به وكان...
انا غلطانه
اديني شلتوا من هنا اهو