آه كلاكيت المره المليون

تأخر الحمل

آه كلاكيت المره المليون اطفال انابيب
نفس الظروف كل مره ادويه و حقن و علاج و دكتور و متابعه تبويض و نصائح الزمى السرير بلاش خروج كتير بلاش حركه عنيفه و صلاه و قرآن و دعاء و يوم العمليه رهبه و قلق و نفس الكلام كل مره الدكتور يقول ***** الله توأم و تروحى البيت كلك آمال عريضه و احلام انك حيكون عندك طفل و نصائح الام ماتفكريش فى الموضوع و انتى تقاومى الموضوع كل ما يجى فى دماغك تحاولى تنسيه و جوزك يكون ظريف و يجيبلك اكل من بره كل يوم و انتى بقى تسهرى تصلى و تدعى و تحسى كل مره انه خلاص اتفتح باب الرزق و الانتظار صعب و يعدى الاسبوع الاول و انتى متماسكه وعامله نفسك ولا همك و جوزك اليعنى مش بيفكر و انت عارفه انه يمكن بيفكر اكتر منك و تيجى على الاسبوع التانى مش قادره اعصابك تخرب و نفسك الوقت يعدى بسرعه و يعدى الوقت و ياريته ماعدى و يجى اليوم اللى كنت فاكره الناس كلها حاتباركلك فيه و يروح جوزك يجيب النتيجه و التييجه ........؟؟؟؟؟

النتيجه كالعاده سلبيه
انهيار كالعاده انهيار تام كأنك وقعتى فى بير و تبقى مخنوقه مخنوقه اوى و تبكى و تبكى و تبكى بكاء مر جدا جدا و جوزك حزين و انتى حزينه مش معترضه و لله الحمد على كل شئ بس حزينه حزن كبرتى فيه 100 سنه و يعدوا يومين صعبين مش عارفه تاكلى و لا تشربى و مش عارفه تتكلمى تقولى لجوزك ايه و مش عارفه تضحكى و بعد ما حلمت الحلم طلع وهم

قصه ممله اتكررت كتير كانك بتصحى كل يوم من النوم تلاقى نفسك لسه فى نفس اليوم اليوم مش بيعدى بنفس الاحداث و التفاصيل هيه هيه كل مره نفسك تصحى تلاقى نفسك فى يوم تانى يوم جديد مشرق كله نجاح و اطفال و حياه حلوه

يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
يارب ازا كنت مبتلينى علشان بتحب تسمع صوتى فيارب ساعدنى على الدعاء ساعدنى ان صوتى مش يتخنق ساعدنى انى ادعوك اكتر و اكتر
ويارب ازا كنت مبتلينى بتعاقبنى على زنب ارتكبته فيارب سامحنى و اغفرلى زنوبى فانك انت الغفار

يارب ارحم ضعف عبده فقيره بقالها سنين واقفه ببابك بتتسول و بتشحت عند بابك يا ملك الملوك انك تنعم عليها بعطاياك يارب عطشانه و نفسى اشبع من رزقك و رحمتك يا اكرم الاكرمين

يارب اللهم اجرنى فى مصيبتى و اخلفنى خيرا منها
16
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

عندي حلم
عندي حلم
يالله ........ عورتي قلبي من جد ..... احس عبرتي مخنوقة وانا اقرا موضوعك ...... يا حياتي عسى الله يكرمك ويرزقك ومادام انتي على بابه فاتاكدي انه بابه مفتوح لكن يريد لك الخير ... ويمكن يريد لك الدرجات العليا من الجنة لكن في النهاية مهما طال الصبر وطالت المدة ربي راح يرزقك خليكي على القرىن ولو قدرتي ياقلبي ارقي نفسك بالرقية الشرعية في منتدى للشيخ عبدالله الخليفة وفي منتدى للرقية الشرعية ... حاولي تستفيدي وتسالي وابحثي يمكن في اشاياء بحياتك ما انتبهتي لها ... انا لي 13 سنة لكن عندي امل بالله ... رغم الامل ورغم التعب ورغم السنين والعمر اللي يمر انا متاكدة تماما ان الله كريم ... ورحيم ... والكريم اللي كتب على نفسه ان رحمته اوسع من كل شيء وان الخلق اهون عليه وهو الذي رفع السماء بلا عمد وثبت بالجبال الارض كالوتد قادر على ان يرزقنا ويثبت اجنة في ارحامنا ... وهو اهون عليه ... ابتسمي يا سمايلي وتوكلي على الله وخليكي على بابه لابد ويوم تجيك الاجابة
توت العليق2009
توت العليق2009
تفالي خير ............ترى كلما ضاقت تنفرج ........

الله يحب ويبتليك امتحان لصبرك .............ادمني بقرع باب الكريم وراح يفتح لك اوسع ابوابهه.........بس شوية صبر

ما خاب من احسن الظن بالله .........الله اكرم كربم .........واقدر قادر واجود الاجودين .........زقريب مجيب دعوة المضطرين .........

صدقيني ربي بيكرمك وبيرزقك ومن واسع فضلة وجودة بيرزقك ............

وكلنا مذنبون ......واكثري من الاستغفار باليوم والليلة ....امسكي سبحة واستغفري تقدري توصلي ل5 الالف باليوم ........

الله قال((( فقلت استغفروا ربكم انه كان غفارا يرسل السماء عليكم مدرارا ويمددكم باموال وبنين ......))

فيه احد بالكون اصدق من رب العالمين ........لا اكيد ........زهذا وعد الله ووعده الحق وكلامه الحق .........لا اله الا الله ......
اكثري من الصلاة على النبي (((((الصلاة الابراهيمية ......ز ي ال نقولها ابلصلاة ))))....

سوي بحث بقوقل عن الاستغفار والصلاة على النبي .........واقري العجب .......قصة احمد بن حنبل والخباز .......

الصدقة لو بالقليل ........واستمري على الدعاء ...... ابذلي الاسباب الطبية اذا تشتكي من شي

الرقية الشرعية .......(( ارق نفسك بنفسك))))))خالد الجريسي .......

لن شاء الله ربي يرزقك الذرية الصالحة التي تقر بها عيونك .......وتبشريننا ونفرح لك .....كريم رب العالمين .......

واوعد ك يا سمايلي اني راح ادعيلك باخر الليل ان الله يرزقك حمل سليم ثابت .ويفرح قلبك .......انت صحيح مصرية وانا من السعودية بس احنا خوات ........

تاكدي انه هنا اخوات كثير اذا ضقتي وعاوزة تفضفضي لهم بيسمعوك ويواسوك ..........:26::26:
smilyyy
smilyyy
شكرا على ردكم و الله ماحد حس بيه غيركم يارب يرزفنى و اياكم عاجلا غير آجل
زوجة احن رجل
زوجة احن رجل
يالله ........ عورتي قلبي من جد ..... احس عبرتي مخنوقة وانا اقرا موضوعك ...... يا حياتي عسى الله يكرمك ويرزقك ومادام انتي على بابه فاتاكدي انه بابه مفتوح لكن يريد لك الخير ... ويمكن يريد لك الدرجات العليا من الجنة لكن في النهاية مهما طال الصبر وطالت المدة ربي راح يرزقك خليكي على القرىن ولو قدرتي ياقلبي ارقي نفسك بالرقية الشرعية في منتدى للشيخ عبدالله الخليفة وفي منتدى للرقية الشرعية ... حاولي تستفيدي وتسالي وابحثي يمكن في اشاياء بحياتك ما انتبهتي لها ... انا لي 13 سنة لكن عندي امل بالله ... رغم الامل ورغم التعب ورغم السنين والعمر اللي يمر انا متاكدة تماما ان الله كريم ... ورحيم ... والكريم اللي كتب على نفسه ان رحمته اوسع من كل شيء وان الخلق اهون عليه وهو الذي رفع السماء بلا عمد وثبت بالجبال الارض كالوتد قادر على ان يرزقنا ويثبت اجنة في ارحامنا ... وهو اهون عليه ... ابتسمي يا سمايلي وتوكلي على الله وخليكي على بابه لابد ويوم تجيك الاجابة
يالله ........ عورتي قلبي من جد ..... احس عبرتي مخنوقة وانا اقرا موضوعك ...... يا حياتي عسى الله...
فعلا" خنقتني العبره اللهم ارزقها بتوئم اللهم لاترها خائبه اللهم اسعد قلبها وسمعها وبصرها بطفل يملي بيتها وحياتها يارب انت قادر على كل شي اذا اردت شي تقول له كن فيكون اللهم قل في امرها كن واجعله يكون يااااااااار ارزقنا وارزق كل محروووووووووم يارب
هو كل شيء
هو كل شيء
لا تعليق سوى كل شيء من ربي أحمده عليه وهو الرحيم والرؤف بحالنا