don
don
don don :
ما تستنى يا نانى لما نشوف زئردة حتفهم النقط اللى انا حطاهالها ولا لأ بس بيتهيئلى ان انتى فهمتى قصدى ؟؟
ما تستنى يا نانى لما نشوف زئردة حتفهم النقط اللى انا حطاهالها ولا لأ بس بيتهيئلى ان انتى فهمتى...
من الحاجات الصغيرة اعملى حساب الواحد فى قطعتين و الكبير قطعة واحدة بزيادة 5 قطع من كل نوع كتوتال لانى ما اعتقدش الواحد يقدر ياكل من كل دة اتنينات مثل الدانش مثلا و ما تنسيش ان لسة فية التورتة + ان المشروبات برضة بتملى البطن مع الاكل الا ان كانوا بقى جايين بس عشان ياكلوا ؟؟؟ومدخليش حد من غير هدية سامعة ؟؟
zeireda
zeireda
طيب اوكى حاضر
اللى يجيب هدية ياكل واللى مش يجيب :D
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>برضه ياكل
سؤال بقى عن حشوات السبرنج رول والسمبوسك
أنا بعملهم باللحمة (بس بعملها خلطة لذيذو كده بالبصل والفلفل والجزر) بس لانى مش بحب الجبنة
لكن لو عاوزة أجيب جبنة أعملها بأنى نوع؟؟؟
وكمان مش هينفع بالسبانخ لانى هنا مفيش سبانج طازة كلها مجمدة
ولو هعمل بالجبنة ممكن أحطها فى الفريزر عادى لحد معاد القلى ولا الجبنة تبوظ من التجميد؟؟؟
don
don
don don :
ما تستنى يا نانى لما نشوف زئردة حتفهم النقط اللى انا حطاهالها ولا لأ بس بيتهيئلى ان انتى فهمتى قصدى ؟؟
ما تستنى يا نانى لما نشوف زئردة حتفهم النقط اللى انا حطاهالها ولا لأ بس بيتهيئلى ان انتى فهمتى...
مظبوط يا تماتيا بتجيبى التوست و تقطعى الحواف الغامقة بتاعته و بتقطعية نصين بالورب عشان يعمل مثلثين لكن فية دلوقتى قطاعات فى السوق بلاستيك و استانلس انك بتحطى التوست امامك و تحطى فوقه القطاعة بأى شكل وتدوسى عليها حتطلعلك التوستاية بنفس الشكل وخلى بالك فية من القطاعات مقاسين مقاس صغير ودة بيعتبر للاوردفر و المقاس الكبير للسندوتشات
tamatiaa
tamatiaa
تسلميلي يا دون وربنا يخليهالك يا زئردة و يباركلك فيها يارب امين وتشوفيها دكتورة امورة زي بنوتة دون ربنا يحميهالها يارب ويبارك في كل ولاد بنات لمنتدي يااااااااااااااااااارب امين امين امين
هبه عبد العظيم
انا حاميه؟ ده انا حتى والله نايمه على روحى على الاخرررررررررررر
هموت وانام يا عالم