هبه عبد العظيم
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
مش انتى قولتى نعد لغايه عشره؟
ولا نعد وبعدين نحط الزيت وما نطفيش المضرب لغايه لما اللتر يخلص

انا عارفه انتم بتصاحبونى ازاى؟
don
don
صباح الخيرات والانوار مش شايفه نودى يعنى........................الكيكه بتاعتى
يا هبهوبتى اسئلى زى ماانتى عاوزة .. ازا عملتيها بصفار البيض شىء طبيعى حتبقى لونها مصفر و هى المفروض لونها ابيض فبعد ما تخلصى الضرب و يبقىاخر نقطة زيت اتحطيط تروحى حطة عليها معلقة زبادى بلدى كبيرة و تضربى يا دوب ثانيتين حتلاقيها ابيضت لكن لو عملتيها بالبياض هى بتبقى لونها ابيض طبيعى فمبنحطلهاش الزبادى تمام ؟؟؟
don
don
خدى بالك ان فية معلقة زيت الاول مع المقادير ...دى ملهاش علاقة باللتر انتى بتحطى المقادير كلها ما عدا الليتر و تدورى الخلاط و تروحى بادية على طول العد لغاية عشرة و بعدين تروحى بادية مباشرة فى تنزيل سرسوب الزيت اللتر تمام؟
هبه عبد العظيم
don don :
الحمد لله اخيرا فهمت
بصى انا هعملها بالبياض النهارده ان شاء الله
هبه عبد العظيم
إيه يا جماعه إللي بيحصل .. حتي النت ما بقاش فيه أمان .. عصابات وبمب وخطف .. والله أسعدتوني في وقت كنت محتاجه ده .. ربنا يسعدكم تعرفوا والله والله أنا عاوزه أتخطف .. ومن الصبح ما بطلتش تليفونات أدور علي مكان أهرب له .. هبه .. إتأخرت عليكي ياماما في طلبك بالنسبه للكبيبه هأكتب لك أنا بأعمل إزاي بالظبط لاني بأحضر كيلو لحم مفروم مع كيلو برغل .. وأعمل كبيبه للقلي والشوي وصينيه .. سأكتب لك بالتفصيل .. دون .. ألف مبروك يا حبيبتي نجاح الغالي ويارب دايما تفوق علي طول تسلمي وتسلم روحك الحلوه يا رب .. كده برضه يا عواطف إنضميتي للعصابه .. أكيد هأكون في أمان معاكوا ..
إيه يا جماعه إللي بيحصل .. حتي النت ما بقاش فيه أمان .. عصابات وبمب وخطف .. والله أسعدتوني في...
ما تسالينيش ليه انا كنت حاسه انك مضايقه!!