أحلام عصفور
أحلام عصفور
أيوه يا أحلام .. أي خدمه أنا معاكي
أيوه يا أحلام .. أي خدمه أنا معاكي
يا أبله دون ياريت متبعتيش التلخيص لحد
مش علشان حاجه علشان أنا هأكمله كله ويبقى كله مع بعض على نسخه واحده وإن شاء الله بكره يكون جاهز
don
don
ERA ERA :
مساء الخير يا دندووووون رجعنا للاسئلة تانى معلش ربنا معاكى اتعرفتى على عباقرة هاتعملى ايه يعنى ؟؟؟ بصى يا ستى انا النهاردة اشتريت من عند عطار جنب البيت كريم شانتية سايب وبعدين قاللى ان ده كريم شانتيه خام السؤال بقى يعنى ايه كريم شانتيه خام انا جبته على عيد ميلادى واستعملته عادى زى ما باستعمل الاكياس العادية اللى عاوزة افهمه ايه معنى خام ؟؟؟ يعنى المقصود انه بيتحط عليه اضافات مثلاً ولو ده المقصود فعلا ايه هى الاضافات دى :icon33: معلش اخوكم مزنووووووووووق :icon33: :icon33: وربنا يخليكى لينا يا رب :33: Noody بلاش تفكرى mooty بالفرن بس بلاش تديها افكار اصبرى بس لما تجرب الساليزون مش يمكن نحطها انا وانتى فى الفرن شركة بس انتى اخدة بالك من الرسم الكبيييييير بتاعها ؟؟؟؟؟ عيد ميلادك انتى وتقوللك فين التورتة وعاوزاكى تصالحيها بشوكولا وتقول انها عاملة دايت ميييييييييييييييييييييين mooty :) ازيك عاملة ايه؟؟ ايه اخبارك؟؟ :26: <<<< بغطى على العملة السودة اللى عملتها فوق دنا طيب وابن حلال ومؤدب اوى ولطيف "ومش بقول حاجة على حد" :44:
مساء الخير يا دندووووون رجعنا للاسئلة تانى معلش ربنا معاكى اتعرفتى على عباقرة هاتعملى ايه يعنى...
يا احلام ما تقلقيش مش حيتبعت لحد احنا حنزلة على المنتدى بس بعد ما بعمل فية الاول حاجات وبعدين دة احنا لسة منزلماش ملخص الجزء الاول هما البنات كلهم بعتوهولى بس لازم بظبط فية حاجات الاول ولما ننزلة حتفهمى قصدىو الف شكر يا احلام

بمناسبة التلخيص فينك يا بونبوناية عسل ؟؟؟؟؟
don
don
ERA ERA :
مساء الخير يا دندووووون رجعنا للاسئلة تانى معلش ربنا معاكى اتعرفتى على عباقرة هاتعملى ايه يعنى ؟؟؟ بصى يا ستى انا النهاردة اشتريت من عند عطار جنب البيت كريم شانتية سايب وبعدين قاللى ان ده كريم شانتيه خام السؤال بقى يعنى ايه كريم شانتيه خام انا جبته على عيد ميلادى واستعملته عادى زى ما باستعمل الاكياس العادية اللى عاوزة افهمه ايه معنى خام ؟؟؟ يعنى المقصود انه بيتحط عليه اضافات مثلاً ولو ده المقصود فعلا ايه هى الاضافات دى :icon33: معلش اخوكم مزنووووووووووق :icon33: :icon33: وربنا يخليكى لينا يا رب :33: Noody بلاش تفكرى mooty بالفرن بس بلاش تديها افكار اصبرى بس لما تجرب الساليزون مش يمكن نحطها انا وانتى فى الفرن شركة بس انتى اخدة بالك من الرسم الكبيييييير بتاعها ؟؟؟؟؟ عيد ميلادك انتى وتقوللك فين التورتة وعاوزاكى تصالحيها بشوكولا وتقول انها عاملة دايت ميييييييييييييييييييييين mooty :) ازيك عاملة ايه؟؟ ايه اخبارك؟؟ :26: <<<< بغطى على العملة السودة اللى عملتها فوق دنا طيب وابن حلال ومؤدب اوى ولطيف "ومش بقول حاجة على حد" :44:
مساء الخير يا دندووووون رجعنا للاسئلة تانى معلش ربنا معاكى اتعرفتى على عباقرة هاتعملى ايه يعنى...
والله انتى شكلك كدة يا ايرا هما اللى حيشيلوكى و يحطوكى الاول فى الفرن بس مش بتاع البيت لألألأ بتاع العيش البلدى عارفاه؟؟؟ ماتقلقيش حتعرفيه قريب على ايديهم....خام يعنى بطبيعته و غير مصنع وبيبقى لسة محتاج اضافات ليخرج فى صورته الاخيرة ...والكريمة اللى اشترتيها خام يعنى حتحطيلها لسة سكر بودرة وحليب وتضربيها علشان تبقى جاهزة للاستخدام وخلى بالك انتى متراقبة برة المطبخ بتاعنا فية ناس فتنوا عليكى الصبح ....اقرى المشاركات وانتى تعرفيهم
ERA
ERA
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
ايه يا دون هو فيه مخابرات هنا ولا ايييييييييييييييه؟؟؟؟ :(

عموما هو ده اللى انا عملته بس انا ضفت اللبن فقط ومش حطيت عليه سكر لان احنا اساسا مش بنحب الحاجة مسكرة اوى

بس زى ما تقولى كده انا استغربت من كلمة خام فقلت اتاكد ان كان فيه حاجة تانية تتحط عليه ولا ايه

وبعدين انتى عاوزة تحطينى فى الفرن انتى كمان بس بالحال ده mooty طلعت طيبة وهتحطنى فى فرن البوتاجاز :icon33:

عاوزة تحطينى فى فرن العيش يا دون
:icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33:
don
don
ERA ERA :
لا يا حبيبتى انا مستغناش عنكم ابدا بس احنا حنسيب القرار لنوودى ومووتى برضة هما اللى شايلين منك
:30: