don
don
على فكره يا دينا انا عملت التوميه ببياض البيض امبارح الساعه 4 الصبح وهندوقها النهارده ان شاء الله عشان خلاتى عندنا هدوق واقولك بس الاول يسيبونىىىىىىىىىىى اروح
على فكره يا دينا انا عملت التوميه ببياض البيض امبارح الساعه 4 الصبح وهندوقها النهارده ان شاء الله...
عارفة يا هبهوبتى انا دلوقتى مبسوطة قوى ...اقولك لية ؟؟؟؟لاول مرة توصلنى رسائل على الخاص و بالصدفة 3 رسائل بيكتبولى ويقولولى انهم متابعين الملف و بيشكرونى وانا فعلا اتبسط لانى مكنتش فاكرة ان حد بيبصلنا غير انتم بس اللى معروفين تقريبا بالاسم ومحدش غريب دخلنا قبل كدة الا قليل جدا ..فأنا بشكرهم تانى بس المرة دى على الصفحة بتاعتنا
وعن ازنك علشان الم اللى بالى بالك بعد الغداء :angry:( ريحة الماوس والكيبورد كلها خل وتوم )
هبه عبد العظيم
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
بصى يا دون على عدد الى بيدخلوا موضوعك جنب اسم موضوعك من بره
مش معقوله احنا الخمسه ولا السته 24 الف
ولعلمك لو دخلت انا 100 مره فى اليوم بتتسجل مره لانه نفس الجهاز

ميرسى قوى لا قولتى لى تعالى كلى ولا ابعث لك فى الصحراء الى انتى فيها ولا اى حاجه انا داخله MEETING هيخلص الساعه 8 ده لو مش هنتخانق

ربنا يستر وما اشمش ريحه الفته واخرف
ناني5
ناني5
don don :
أهلا للجميع
دون أعذريني .. ضيوف الصيف .. والجو إللي حواليا مش بيديني فرصه أركز معاكي..
آسفه والله .. البيت مشحون علي الآخر
هأكتب طريقة المخلل المشكل ... وأي حاجه .. قولي وبس .. فكريني
سبانش .. تسلم إيديكي علي عمل التوست .. شكله حلو قوي .. بالهنا يا رب ..
ghidaa
ghidaa
على فكره يا دينا انا عملت التوميه ببياض البيض امبارح الساعه 4 الصبح وهندوقها النهارده ان شاء الله عشان خلاتى عندنا هدوق واقولك بس الاول يسيبونىىىىىىىىىىى اروح
على فكره يا دينا انا عملت التوميه ببياض البيض امبارح الساعه 4 الصبح وهندوقها النهارده ان شاء الله...
عفوآ دون كان فسي اخدمك اكثر من كدة
سلامي للجميع
don
don
ازاى بقى يا غيداء دة كدة مية مية ربنا يخليكى يارب

نانى يا نانى يا نانى براءة وربنا يكتر حبايبك بس ما تغبيش علينا
يا هبهوبتى يعنى عيزانى اعزم عليكى عزومة مراكبيه؟ واضحك عليكى يعنى ؟؟