إســـــراء
إســـــراء
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
بليز رجاء حار انا ودي بطريقة ورق العنب حقت ابو السيد عارفينه؟؟؟؟
ونفسي في طريقة المصقعة المصرية الطاجن حاولت اعملها كثير بس ما جات معاي مضبوطة

ويعطيكم الف عافية على المجهود الرائع ما قصرتوا :)
la rosa
la rosa
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
والله منا فاهمة حاجه
عمالين تقفلو موضوع وتفتحو غيره
عموما انا وراكو وراكو
don
don
حاضر يا اسراء و نورتى بمرورك :27:
Awatef
Awatef
والله انتو ضحكتونى
بنات مصر فعلا دمهم خفيف طحن
انا زعلت من حوالى ساعة على غلق الموضوع بتاع دون
ولما شفت الموضوع ده استغربت ولما قريته ضحكت
حسيت انى مش فاهمة حاجة
المهم ازيك يا دون يا جميل
ناني5
ناني5
أهلا دون
- طريقة الكرشه جميله .. أنا عمري ما عملتها ولا دقتها .. ربنا يسهل ..
- بلح الشام تسلم إيديكي عليه .. والجديد بالنسبه لي هو( الخل )..
تفتكري يادون لو عملت عجينة( الشو ) وفيها زيت وخل تكون حلوة لخبز وحدات ( إكلير)
أو لعمل ( بروفيترول ) ؟
بالنسبه لي أفضل وقت عمل بلح الشام أعمل عجينة الشو مره واحده وأشكل منها عدة أنواع
إختصارا للوقت والمجهود ..
- اللازانيا عاملاها بطريقه حلوه .. بالنسبه لي لا أشتري اللازانيا جاهزه .. وبأحب أعمل العجينه بنفسي .. والصلصه أفضل معها ملعقة دقيق ( بولونيز) ولها طريقه ..
__ طلب أخير عاوزاكي تشرحي لي إزاي أقدر أبعت رساله علي الخاص .. أنا مش عارفه الطريقه ( جديده في اللعبه ) أعرف إزاي أستقبلها.. وبالصدفه عرفت..