don
don
mooty mooty :
نهى ازيك انتىف ين بقالك فترة مختفية ,, دووووووووووووووون يااااااا دووووووووووون انتى فيييييييييييين :(:(
نهى ازيك انتىف ين بقالك فترة مختفية ,, دووووووووووووووون يااااااا دووووووووووون انتى...
لأ يا نهى بيفضلوا لحد ما الكبسة تستوى خالص
don
don
الف مبروك علي الجزء الخامس اروح اجازة وارجع الاقيكم دخلتوا علي الخامس عموما الف مبروك وعقبال المائة دون انا متشكروة جدا حملت الكتاب بصراحة جهد جبار ربنا يخليكي بس للاسف مش عارفة اطبع منه عموما الف الف مبروك وكل سنة وانتم طيبين بمناسبة حلول شهر رمضان
الف مبروك علي الجزء الخامس اروح اجازة وارجع الاقيكم دخلتوا علي الخامس عموما الف مبروك ...
اهلا يا نتالى وحشتينا و الله انا معرفش انك كنتى اجاةز واستغربت ان بقالك كتير ما بنشوفكيش عموما الف حمد الله على السلامة والله يبارك فيكى وبأذن الله الكتاب يعجبك
moslema_3
moslema_3
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا يا موتى يا حبيبتى على ردك الجميل و أنا حملت الملف من بدرى بس فى أكلات مش موجودة فيه هى دى اللى طبعتها :( و اذا كان على البرنتر يستحمل أمال أنا جايباة ليه :icon33:
شكرا يا دندون على الرد و أنا فهمت قصدك عن صدور الفراخ و ان شاء الله أجربه قريب :)
أنا النهاردة هجرب أعمل صينيه المكرونه اللى بالصلصه و عماله أقول لجوزى من الصبح هعملك أكله جديدة لما الراجل زهق ادعولى تطلع حلوة ان شاء الله :icon28:
moslema_3
moslema_3
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
دندوووون نسيت أقولك أحشى معاكى المحشى والله أنا لهلوبه فى المحشى بس بعمل صوابع صغيرة ينفع؟
egypt-jasica
egypt-jasica
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الفل يادندون
أزيك
تقريبا انتى نسيتى انا كنت مزنوقة فى طرق ساندويتشات بسيطه جانب الشاى
طيب ايه رأيك ينفع ساندويتشات شاورمة وسوسيس والحلو كيك شيكولاته ولا ايه رأيك علشان انا كمان هدخل المطبخ وهرجع ابص تانى
ومش حاقولك هاى طبقمحشى ولا حاجه انا عامله رجيم ههههههههههئ