wesam_27
wesam_27
بصي حبيبتي , ممكن اقولك تحمليه ازاي خطوة خطوة بالصور بس زي ما قالولك الاخوات نصيحة بلاش ...عارفة لية ؟ لأنة برنامج حقيييييييييييييييييييييييير بمعنى الكلمة , أولا غرف المنصرين البلهاء مالياه أبتداء من النص زكريا بقلظ الاهبل اللي فاتح غرف لسب الرسول علية السلام وبيموت من الغيظ لما يشوف مسلم بيرد على أكاذيبه ومرورا بغرف الشيعة اللي موراهمشي حاجة غير الامامة والحق المسلوب وسب الصحابة ( وكأن سب الصحابة حيرجع الامامة مثلا) وانتهاء بغرف الفساد والضياع , وتحسي الحقد والقذارة يقطر من كل غرفة فيها.

صحيح والحمد لله دلوقتي في غرف مسلمة بترد عليهم وبتمرمط بيهم الارض , بس لازم الواحد يكون خبيير عشان يعرف يتكلم ويرد الصاع صاعين ويكون عارف عن عقيدتهم اكتر منهم , أنا عن نفسي خلاص بطلت ادخل وشيلته من عندي من زماان بس بتابع رد الاخوة بارك الله فيهم من مواقه مستقلة وحقيقي حاجة تفرح .

في برامج محادثة كتير زي الماسينجر بتاع ياهو بتاع الام اس ان وكمان الأي سي كيو وغيره ,, بس برضة نصيحة لوجه الله ...اوعي تعملي محادثة مع حد متعرفيهوش , تضيعي وقت على الفاضي في غير رضا ربنا وكله محسوب من عمر الواحد فعلى الاقل ان مقدرناش نعمل حاجة كويسة منضرش نفسنا......... لكنه جمييييييل لما تكلمي منه اهلك واصحابك اللي في بلاد تانية صوت وصورة وبيخفف من البعد شوية

ربنا يوفقك حبيبتي :)