هلاس

هلاس @hlas

عضوة جديدة

مشكلتي مع بنتي

الأمومة والطفل

بنتي عمرها 3 سنوات ماعندها شهيه للاكل واذا أكلت تأكل شئ بسيط جسمها مره ضعيف وكل من شافها مايصدق انه عمرها 3 سنين جسمها صغير تعبت معها ماخليت شئ ماسويته لها عشان أفتح نفسها للاكل أتمنى اللي تعرف أي شئ أو دواء فاتح للشهيه تدلني عليه الله يسعدها ويوفقها في الدنيا والاخره كل وحده تتفاعل معي ولكم كل الشكر
5
517

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

Jumanasherif
Jumanasherif
و الله انا زيك ابنى الاوسط ضعيف جدا عن عمره هو عمره سنه و نصف بس يبان اصغر و فعلا شهيته عدم و ديما الهيموجلوبين منخفض و على فكره انخفاض الهيموجلوبين فى الدم يضعف الشهيه
حاولى تعمليلها تحليل دم و شوفى الهيموجلوبين و اذا منخفض لازم تديها حديد يمكن شهيتها تتحسن شويه

كمان اشغليها و هى بتاكل فى الكمبيوتر مثلا شغليلها اغانى اطفال او كرتون اواى شئ بتحبه هيخليها تاكل من غير ما تحس

على فكره الطريقه دى فعاله جدا مع اولادى
العروسه نونه
العروسه نونه
اعرضيها على طبيب اطفال سوى لها تحاليل
geem
geem
و الله انا زيك ابنى الاوسط ضعيف جدا عن عمره هو عمره سنه و نصف بس يبان اصغر و فعلا شهيته عدم و ديما الهيموجلوبين منخفض و على فكره انخفاض الهيموجلوبين فى الدم يضعف الشهيه حاولى تعمليلها تحليل دم و شوفى الهيموجلوبين و اذا منخفض لازم تديها حديد يمكن شهيتها تتحسن شويه كمان اشغليها و هى بتاكل فى الكمبيوتر مثلا شغليلها اغانى اطفال او كرتون اواى شئ بتحبه هيخليها تاكل من غير ما تحس على فكره الطريقه دى فعاله جدا مع اولادى
و الله انا زيك ابنى الاوسط ضعيف جدا عن عمره هو عمره سنه و نصف بس يبان اصغر و فعلا شهيته عدم و...
وانا مع كلام الأخت
أم ننودي
أم ننودي
وديها لدكتور يعطيك فايتمينات وفاتح للشهيه
ام جنو111
ام جنو111
الله يعينك عليها بنتي كذا من يوم كانت صغيره وقالولي لين كبرت بيتغير اكله ولا تغير والحين عمرها 8 سنوات متعبتني في الاكل مره حتى وزنها ضعيفف 16 كيلو بس والمفروض على كلام الدكتور يكون25 كيلو الله يعين بس