لو سمحتموا قفوا جنبي محتاجه مساعدتكم

علاج السمنة والنحافة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته نتيجه الوحده والغربه وعدم الحركه والاكتئاب وزني زاد من80 ل131 وانا متزوجه مع العلم طولي 157 واتغير حالي مش عارفه البس ده غير صحتي تعبت جدا وتعبت جربت كل الادويه منفعتش لازم مشي ورجيم وانال مش قدره عندي سير كهربي بس مش طايقه امشي عليه ده غير اني مقدرش امشي اكتر من 5دقايق نيجه السمنه التي اثرت علي العمود الفقري انا بحبكم اوييييييييي ومعتبراكم اهلي والله ارجوكم يامشرفين يااخواتي الافاضل ويااعضاء المنتادي ال يقدر يقف جنبي ويستحملني ياريت شكرا ياحبايبي ربنا يخليكمن بجد ليا انتم والله نعم الاخوات اسرتي التانيه هنا لو حد يعرف مكان في الرياض سعره مناسب ويكون الدكاتره متفهمين لان عوزه حد يتفهم نفسيتي الاول ويصبر عليا مع اني والله حتي علاج نفسي جربت انا مش قد ه اصدق اني وصلت لهذا الوزن انا في انتظار ردكم لعل الله يخفف عنكم يااارب وعني وعن المسلمين اجمعين في الدنيا والاخره
8
591

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

الشيخة نورة
الشيخة نورة

يااهلا وسهلا فيكي بين اهلك واخواتك

تاكدي ان كل وحده في القسم هذا باالتحديد مرت بتجربه والا وموقف او علاج سبب لها السمنه

باي شكل من الاشكال ومرينا بحالات نفسيه ومزاجيه صعبه وهذا وضع طبيعي

ولكن كلنا وقفنا مع نفسنا وحاسبناها لحد متى نستمر في طريق الهلاك

وحاولنا كذا مره في ايجاد حلول للوضع والحمدلله نلقى نتيجه جيده مع الاستمراروالاراده والصبر

واكيد انتي بدئتي اول خطوه وهيا الاحساس بالمشكله واكيد تللقي حلها

وكله بيدك انتي مو احد ثاني ياقمر بس حاااااااااااااااااولي

وكلناااااااااااا معااااااااااكي لحد ماترجعي زي اول واحسن

موفقه ياغاليه ولي عوده بامر الله

:26:
هند الغلا كله
هند الغلا كله
ربي يخفف عليكي ويساعدك انا والله مو من الرياض
فاطمه راشد
فاطمه راشد
شكرا علي هذا التفاعل السريع ولو سمحتولي كل مااجلس علي النت افضفض معاكم سلام مؤقتا بحبكم اوييييييي في الله
ام رضا 008
ام رضا 008
الله يخفف عليك
نجمة غلا
نجمة غلا
الله يخفف عليك وعلينا وعلى جميع المسلمين