دانة المزيونة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عجبتني فكرة الأخت لميس في عمل مشروع تعاوني بين بنات المنتدى لأن فينا حماس ورغبة في تحقيق الذات وفيه بنات بيتراجعوا عشان الشحن وتكاليفه وبعد المسافات بينا لكن أنا عندي طرق لكريمات من الأعشاب طبيعية ومحتاجة بنات تصنعها وتوزعها في مدينتها ونعلن عن منتجنا هنا في المنتدى وطريقة عمل الكريم سهلة وبسيطة وكلها مواد متوفرة من الطبيعة ونتايجة هايلة فوق ما تتخيلوا يعني الي حتاخد منكم أكيد باذن الله حتشتري منه على طول لأنه بينعم الشعر ويطوله بشكل ملحوظ ومش حيبقى غالي خالص لنه تكاليفه بسيطة أي واحدة مستعدة تشترك معايا في تصنيع وتوزيع الكريمات ترسلي على الخاص الجادات فقط والي عندهم رغبة في المشاركة بس لو سمحتوا وأنا حبعت لكم كل التفاصيل على الخاص شكرا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عجبتني فكرة الأخت لميس في عمل مشروع تعاوني بين بنات المنتدى لأن...
ممكن التفاصيل عزيزتي :)
الدمعه الأسيره
صباح9999ابي اكون مندوبة
catycat
catycat
اخواتي العزيزات
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
الصراحة ما يجوز نتهم الناس من غير ادله ونرمي التهم جزافا وعلى الماشي طيب يا اختي انتي واجهتك مشكلة ليه ما تتفاهمي مع اصحاب الشركة وتحاولي توصلي للمسؤلين بدل الخسائر والمعاناة ورمي التهم بالباطل انا متأكده انك ما حاولتي تتفاهمي مع مسؤل في الشركة و اكتفيتي برئيستك اللى في الشركة فقط وترى اي شركة يهمها سمعتها ومستحيل تخلي عضواتها يعانوا ويشتكوا منها من غير حلول او حتى حلول مؤقته فعشان كده نصيحتي لك لازم تراجعي نفسك وتراجعي المسؤلين في الشركة والله يوفق الجميع لما يحبه ويرضى
.. أم جنى ..
.. أم جنى ..
كيفكم بنات..
تعلن شركة "فريدريك إم" الفرنسية عن حاجتها لمندوبات داخل السعودية..
اللي عندها رغبة في الانضمام معانا ياليت تخبّرني..
أو ترسللي اسمها ورقمها..
ولمن هي خارج المنتدى يرجى الضغط هنا

ملاحظة: تم تخفيض الاشتراك من 100 ريال إلى 50 ريال (تُدفع مرة واحدة فقط بدون حاجة لتجديد الاشتراك)
catycat
catycat
اخواتي العزيزات
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته: لازال العرض مستمر في عروض كولايا تبع العيد حتى نهاية شهر شوال او حتى نفاذ الكمية ارجو من جميع عضوات كولايا الإسراع بالطلبيات حتى لا يفوتك العروض
مع خالص تحياتي