spanishflower
spanishflower
موضوع جميل جداا

ضيفي عليه زي ما قلتي في تربيه الاطفال اننا نربيهم علي الاهتمام بكل قضايا المسلمين بعديا عن الحنسيات
و اننا نفهمهم من صغرهم من سن 5 سنين ابتداء القضيه بشرح مبسط
نخليهم يشاركوا معانا في الموضوع عن طريق المشاركه في اي مظاهره او مسيره سلميه
عن طريق اننا نعمل حصاله في البيت اسمها من اجل فلسطين المسلمه و نحط فيها كلنا و الاطفال كل فتره مبلغ و لو بسيط و نتبرع بيه
نخليهم يرسموا و يعبروا عن الموضوع برسومات و نشتريها منهم في منحيط العائله و الاصدقاء
مع طبعا اننا نحكي قصص الانبياء و بالذات سيدنا موسي علشان نفهمهم انها قضيه دينيه مش عرقيه
مع محاوله نشر الموضوع و الحديث عن تاريخ الصراع و تاريه فلسطين عند الغربيين لانهم فاكرين ان اسراءيل هي الدوله صاحبه الحق و صاحبه الارض
جزاكي الله خيرااا و اسفه علي الاظاله
lolia
lolia
موضوع جميل جداا ضيفي عليه زي ما قلتي في تربيه الاطفال اننا نربيهم علي الاهتمام بكل قضايا المسلمين بعديا عن الحنسيات و اننا نفهمهم من صغرهم من سن 5 سنين ابتداء القضيه بشرح مبسط نخليهم يشاركوا معانا في الموضوع عن طريق المشاركه في اي مظاهره او مسيره سلميه عن طريق اننا نعمل حصاله في البيت اسمها من اجل فلسطين المسلمه و نحط فيها كلنا و الاطفال كل فتره مبلغ و لو بسيط و نتبرع بيه نخليهم يرسموا و يعبروا عن الموضوع برسومات و نشتريها منهم في منحيط العائله و الاصدقاء مع طبعا اننا نحكي قصص الانبياء و بالذات سيدنا موسي علشان نفهمهم انها قضيه دينيه مش عرقيه مع محاوله نشر الموضوع و الحديث عن تاريخ الصراع و تاريه فلسطين عند الغربيين لانهم فاكرين ان اسراءيل هي الدوله صاحبه الحق و صاحبه الارض جزاكي الله خيرااا و اسفه علي الاظاله
موضوع جميل جداا ضيفي عليه زي ما قلتي في تربيه الاطفال اننا نربيهم علي الاهتمام بكل قضايا...
سبانيش الله يجزيك الخير عالاضافة الارائعة
*لمعة ألماسه*
*لمعة ألماسه*
الله ينصر المسلمين في غزه وكل مكان ..

خطوات رائعه اختي ..جزيت خيرا ..
♥ ĎǻNŦëŁ ♥
♥ ĎǻNŦëŁ ♥
بارك الله فيك اختي الفاضلة

الله يجزاك عنا خير الجزاء
lolia
lolia
بارك الله فيك اختي الفاضلة الله يجزاك عنا خير الجزاء