s دلوعه زوجها s
ياويلي ٧٠٠٠ من غير المراجعات لا مو معقول !!!
رجاء احد يفيدني لان انا اتصل على المحاسبه
وما فادني بشي ابدا مايخليني الحق اسئل ابداء
s دلوعه زوجها s
بناااات تكفون لاحد يخرج من غير رد
لو رفع والله مابيكلف عليكم
الله يسعد كل من رد علي
وان شاءالله الاقي احد ولد عندهم قريب
s دلوعه زوجها s
اب
rorawy
rorawy
و الله يا اختى ما احب اخوفك بس انا كنت بتابع عندهم و سمعت من كذا واحده انه ساعه الولاده لو مافيش حضانه للطفل بيخرجوكى حتى لو اانتى فى قمة الولاده انا سمعت من صديقه لى انها كانت خلاص بتولد و دخلوها طوارئ الولاده و الين ما جاء خلاص معاد الولاده راح تولد الحرمه راحوا خلوها تمشي لانه مافى حضانه و هى كانت بالثامن و ماعطوها حقن الرئه للطفل و خلوها تروح للسعودى الالمانى تخيلي الطريق من الاطباء المتحدون حتى السعودى الالمانى البنت راحت و الطبيب قال لزوجها انهم لو كانوا تاخروا ربع ساعه كانت المشيمه انفجرت و كان يصير خطر عليها هى و الجنين لكن الحمد لله ربنا ستر انا كنت بتابع عند فاطمه النمر ممتازه بس ما كنت اعرف هاى القصه ووقت ماسمعت هالقصه غيرت و رحت تابعت فى مستشفى حى الجامعه عند دكتوره سوسن توفيق مررررررررررره ممتازه و حنونه و متمكنه و انا ولدت عندها ابنى الاصغر من سنتين و نصف و المستشفى طبعا اقل فى الشياكه و الحاجات دى لكن النظافه و الخدمات ما يقصرون و الولاده تثريبا باربع الاف بس شامله كل التحاليل و مرتين او تلاته اشعه تليفزيونيه و الولاده و كله انا طبعا ماعرفش التفاصيل لاننى الحمد لله مغطاه بالتامين و ربنا يوفقك معلش انا اسفه انى حكيتلك القصه بس عشان تستفيدى
s دلوعه زوجها s
مررررره ياقلبي تسلمي على النصيحه
ان شاءالله ربي يهونها ومايصير عندها ولا شي من هالاشياء
كل مستشفى تحدث فيها مصايب
الحمدلله الي قوم صاحبتك بسلامه