mamyamsr

mamyamsr @mamyamsr

عضوة جديدة

ملابس سهره للمحجبات

الأزياء والموضة

بسم الله الرحمن الرحيم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الردت ارفاق ملابس السهره لمحجبات في غاية الروعة ولكن لم اعرف كيف ارفقهم مع العلم انهم علي جهازي ارجو ان تردوا علي حتي اعرف ارفقها:26: :hhheart: لك :)
5
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

نــ دبي ـور
نــ دبي ـور
اختي العزيزه

كل الي عليج تدخلين موقع تحميل صور

ونسخي الرابط وحطيه بالمنتدى
mamyamsr
mamyamsr
تعرفوا انا لم اجد رد اظاهر اني سوف اتوقف علي وضع الجديد من الملابس وشكرا للتشجيع اللي لاقيته
um albanat
um albanat
تعرفوا انا لم اجد رد اظاهر اني سوف اتوقف علي وضع الجديد من الملابس وشكرا للتشجيع اللي لاقيته
no plz nazlehom,ana jedan mo7taja fasateen sahra llmo7jbat,yala montazrenek.
mamyamsr
mamyamsr
ازيكم يا حبيباتي الاعزاء شكرا لكل من اهتم بموضوعي واعزرو غيبتي عنكم ان شاء الله ما تعود مثل هذه الظروف بس مش عارفه ليه اختفوا المودلات السابقه اللي نزلتها علي الموقع ياريت حد يقولي ايه المشكله
عموما شكرا لنور دبي وان شاء الله بواصل معاكم والاخت ام البنات مبروك لك حجابك وان شاء الله بنزل الموديلات حتي من مجلاتي واعزرو لي عدم الوضوح الكامل للصور وهنا بعض الموديلات وطريقه للف الحجاب :26:
وجميعه منقول عن مجله متخصصه
mamyamsr
mamyamsr
ازيكم يا حبيباتي الاعزاء شكرا لكل من اهتم بموضوعي واعزرو غيبتي عنكم ان شاء الله ما تعود مثل هذه الظروف بس مش عارفه ليه اختفوا المودلات السابقه اللي نزلتها علي الموقع ياريت حد يقولي ايه المشكله عموما شكرا لنور دبي وان شاء الله بواصل معاكم والاخت ام البنات مبروك لك حجابك وان شاء الله بنزل الموديلات حتي من مجلاتي واعزرو لي عدم الوضوح الكامل للصور وهنا بعض الموديلات وطريقه للف الحجاب :26: وجميعه منقول عن مجله متخصصه
ازيكم يا حبيباتي الاعزاء شكرا لكل من اهتم بموضوعي واعزرو غيبتي عنكم ان شاء الله ما تعود مثل هذه...
ازيكم يا حبيباتي الاعزاء شكرا لكل من اهتم بموضوعي واعزرو غيبتي عنكم ان شاء الله ما تعود مثل هذه الظروف بس مش عارفه ليه اختفوا المودلات السابقه اللي نزلتها علي الموقع ياريت حد يقولي ايه المشكله
عموما شكرا لنور دبي وان شاء الله بواصل معاكم والاخت ام البنات مبروك لك حجابك وان شاء الله بنزل الموديلات حتي من مجلاتي واعزرو لي عدم الوضوح الكامل للصور وهنا بعض الموديلات وطريقه للف الحجاب :26:
]