ذا بيوتي

ذا بيوتي @tha_byoty

كبيرة محررات

ايه رايكم نحل مشكلة التقرير الطبي لخلطة ام ماجد...... ارجو منكم التفاعل

سوق عالم حواء التجاري

اخواتي في الله انا متابعه موضوع التقرير و عايزه اقول راي لو سمحتم
التقرير ما حد يقدر يكذبه و في نفس الوقت ما حد يقدر يقول انه صدق 100%
يعني ممكن اي شخص يروح يحلل كريم تاني فيه فعلا المكونات ديه لكن هو مش خلطة ام ماجد و يثبت التقرير ان الكريم كله مواد كيماويه و الاسم خلطة ام ماجد
و ممكن طبعا الاخت اللي حللت الكريم تكون صادقه و فعلا الكريم يحتوي علي المكونات الضاره دي و الحمد لله ان اختها ما استعملته لانه كان راح يضرها جدا

طيب الحل ايه نصدق و لا ما نصدق
انا في راي علشان ما نظلم صاحبة التقرير و لا صاحبة الخلطه انه تقوم صاحبة الخلطه بارسالها الي احدي الاخوات المحرارت المسؤلات في ادارة المنتدي لكي تقوم بتحليلها علشان الكل يعرف الحقيقه و ما نظلم احد , و تتكلف صاحبة الخلطه بمصاريف الشحن و التحليل علشان تكشف للناس الحقيقه و ما تترك نفسها تتظلم

و كمان يا ريت اي اخت بتبيع اي منتاجات لبشره الوجه و الجسم او الشعر او اي حبوب تخسيس او شئ من هذا القبيل ان تكتب مصدرها و هل هي واخده موافقة و زارة الصحه في بلد انتاجها علشان ما حد يظلمها و كمان اللي عايز يتاكد من المنتج يتصل بوزارة الصحه اللي واخد منها المنتج الموافقه مش يجيب تقرير لا نعرف صحته من كذبه

انا اسفه لو ضايقت حد و يا ريت تقولولي ايه رايكم في الحل دا و يا ريت كمان لو اي اخت من محررات المنتدي تتبرع لنا بان تقوم باخذ العينه و تحليلها
(انا حاسه اني بقيت دكتوره في معمل هههههههههههههههههه)
ارجو التغاعل
30
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

أبيك لغربتي ديرة
فعلا اختي كلام صح واتمنى من صاحبة الخلطة الاصلية ان تذكر جميع مندوباتها لهذة الخلطة .ويفضل احدى المشرفات تقوم بتحليل هذة الخلطة طبعا على حساب صاحبة الخلطة علشان تبرا ساحتها . انا شخصيا مصدقة التقرير لانة من مستشفى معروووف .
سما_دبي
سما_دبي
صدقتي اختي على الاقل بنحل مشكله كريم ام ماجد...
ذا بيوتي
ذا بيوتي
بنات وين اراكم ,شاركونا علشان ماتتكرر المشكله دي تاني
ليناقمرليالينا
اهلين

مشكوره حبيبتي وهذا اقل شي نعمله عشان سمعة المنتدى

وعشان الحقيقه
منورةالشاشه
منورةالشاشه
ياليت اقتراحك يا د.بيوتي يتنفذ لاني نفسي بالخلطه وخفت بعد الكلام الي انقال