amirasidky80
amirasidky80
علي فكرة ساليه سكريه تحت الشغل عندي الي في مدينة نصر..و انا بجيب منه علي طووول و اشتريت منه السنة الي فاتت حلويات مولد النبي و كانت تحفة..بس السنة دي معملش ..و اشتريت من مكان تاني
و علي فكرة الساليزون الي عنده روعة روعة مش ممكن حلو بجد و افكارة جميلة و كتيرة
اميرةعربية
اميرةعربية
لو سمحت يا لوزة العلبة اللي بتنشف الخضرة دي بتتحط في التلاجة ؟؟
وسعرها كام
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
حلو قوي عمود الفراخ ده..انا نفسي اجيبة,,هو من اي قسم بالظبط..و ينفع لأي وزن فراخ يعني حتي لو فرخة كبيرة شوية؟؟ فكرة جميييييييييييله قوي:27:
حلو قوي عمود الفراخ ده..انا نفسي اجيبة,,هو من اي قسم بالظبط..و ينفع لأي وزن فراخ يعني حتي لو فرخة...
اكيد بتاخد اي حجم فراخ بس يفضل للتاكد من نضج الفرخة الوزن الصغير افضل يعني 1000 جرام او 1200 جرام بتاخد ساعه و نصف في الفرن بتحطي الفرخة في العمود

و تحطي العمود في صنيه فيها ميه حطي اي منكهات انتي عايزها

و كل ما المية تنقص زودي

بصي في الركن اللي فيه الصواني الخشب بعد ركن المقشات و الحاجات الاخترعات دي
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
اكيد بتاخد اي حجم فراخ بس يفضل للتاكد من نضج الفرخة الوزن الصغير افضل يعني 1000 جرام او 1200 جرام بتاخد ساعه و نصف في الفرن بتحطي الفرخة في العمود و تحطي العمود في صنيه فيها ميه حطي اي منكهات انتي عايزها و كل ما المية تنقص زودي بصي في الركن اللي فيه الصواني الخشب بعد ركن المقشات و الحاجات الاخترعات دي
اكيد بتاخد اي حجم فراخ بس يفضل للتاكد من نضج الفرخة الوزن الصغير افضل يعني 1000 جرام او 1200 جرام...
و انا سالي سكريه جنب شغلي

و بشوفه من شباك مكتبي دا احنا جيران في الشغل مكتبي في عمارة بنك مصر شارع الطيران
و فعلا الجاتو و الساليزون خرافة

و البسبوسه عمري في حياتي ما ذقت بسبوسه زي اللي عنده

السادة ب 23 ج و اللي بالبندق الكيلو ب 30 ج

شوفي حبيبتي انا بحط فيها الخضرة و الفها تنزل ميتها خالص

و بشيل الخضرة الفها في مناديل ورقيه و اضعها في كيس

بلاستيك و علي الثلاجة

لكن مش بحطها هي نفسها في الثلاجة

السعر مش فاكرة اوي بس تقريبا 24 ج
amirasidky80
amirasidky80
ده انا اتشرف و الله لو نبقي جيرا ن يا لوزة انا شغلي في العمارة الي فوق ساليه سوكريه علي طوول و بجيب منه علي طوول ..و بصراحة كل حاجته جميلة و علي فكره هو ليه فرع تاني في روكسي بس مش عارفة اسم الشارع