ROSHANA
ROSHANA
التوت الاحمر البري
هاى عليكم والف صباح الخير حد منكم راح معرض الكتاب فية هناك عرض للكمبيوترات الى سورى مستعملة لقيت لاب توب كمان مستعمل وفية تجميع كمبيوترات مستعملة مش من اجيبت من امريكا بستمئة جنية بشاشة فلات وكمان فية عروض على فلاشات حاولت اجيب كمان لاب توب لكن المستعمل صعب انك تشترية بيكون ليك الموبيلات انا متابعاكم من فترة وبحب استفيد من تجاربكم جبيت شغالة جديدة ومش عارفة لية الهمة والنشاط دة كلة كمان خمسين جنية اية دة كل يوم وكمان مش عارفة تستعمل اللفت سورى يا بنات انا الشركة الى بشتغل فيها قربت فورجت ماى لانجودش احيانا اتكلم مع الهوس كيبر بتاعات الحمامات سو لان العربى بعتز بية واثينك مى بى دونت فورجت لكن عندنا هنود كتير واتراك كمان اتس مين يو مبى لوست وات اريو دوينج ان يور لايف
basomty
basomty
شكرا روشا لكن فين باقى البنات اية روحت فييييييييين
basomty
basomty
انا عايزة حلة ضغط :D النوع والسعر:32: وافضل مكان اشتريها منها:04:
roshyandhany
roshyandhany

السلام عليكم ياقمرات

انا استفدت منكم كتير جدا والله .. ربنا يخليكم ليا

عايزة اشترى غسالة اطباق وديب فريزر 5 ادراج .. استقريت على الغسالة فريش عن تجربة صديقة ليا حقولكم على تفاصيل التجربة بعدين ... بس محتارة اجيب الديب فريزر ايه وكام درج ؟

التوت الاحمر البرى ... جبتى الشغالة بكام وعندها قد ايه ؟ عايزة احمل تانى باذن الله ومحتاجة واحدة لان عندى ولدين كمان ... ياريت الاسعار وسنها ؟؟ وشاطرة ولا فاشلة لانى جبت شغالة انا اللى كنت بخدمها والله وبعدين سفرتها بلدها ههههههههههههههه

ليا عودة تانية قريبا :42: