هبه عبد العظيم
يسسسسسسسلموا ياقمر كل وصفة بتقول أناأحلى من الثاني مشكورة ياعسل بس قوليلي هاي الوصفات عم تعمليها بالبيت وتصوريها ولا تصوير من الموقع ؟جزاك الله ألف خير
يسسسسسسسلموا ياقمر كل وصفة بتقول أناأحلى من الثاني مشكورة ياعسل بس قوليلي هاي الوصفات عم تعمليها...
:)

فدود جزانا الله واياكم:26:
لا حبيبتى دى مش من مطبخى كلها من الانترنت ماعدا مره او اتنين حطيت صور من عندى
الله يخليلنا مرورك:)
هبه عبد العظيم
الله يا هبه انتى فعلا هبه من الله للمنتدى وانتى ابدعتى بهدا الملف والله عملت انا وبنتى ارجوان التوفى وطلع يجنن وانبسطة بيه كثيرا بصدق تسلم ايدك ويحفضك الله من العين وكل سنه وانتى طيبه يا روحى ومزيدا من الابداع-----بس منتظرة منك طريقة عجينة اللزانيا بالصور هذا لانك مبدعه ولا يصعب عليك باذن الله----------تشاووووووو
الله يا هبه انتى فعلا هبه من الله للمنتدى وانتى ابدعتى بهدا الملف والله عملت انا وبنتى ارجوان...
fatema اتبسطت قووووووووى انك جربتى التوفى
بالف صحه وهنا عليكم يارب:26:
جربى انواع المكرونه هنعجبك ان شاء الله
من عيونى حااااااااااااااضر هحط لك عمل اللازانيا بالتفصيل الممل
وشكرا حبيبتى على كلامك الى زى العسل ودعائك
اتمنى اكون دائما عند حسن ظنك:)
هبه عبد العظيم
.تسلم الايادي ... لكـ مــن مـــــ90ـــشـاعــركل الحب والود..
.تسلم الايادي ... لكـ مــن مـــــ90ـــشـاعــركل الحب والود..

تسلمى يا قلبى ويسلم مرورك:26:
أم منوعي
أم منوعي
تسلمين أختي هبة على هالأطباق المميزة ،،،
وعندي طلب أتمنى ماترديني ، بغيت طريقة الباستا البيني مع الصلصة البيضاء والمشروم اللي يسوونها في المطاعم الايطالية ،،،
هبه عبد العظيم
ايه الجمال ده كله بس حرام عليكي الساعه دلوقتي 3 الصبح و انا و لا عارفه انام و لا عارفه اقوم اعمل حاجه يللا ابعتيلي انت اي صنف خليني اعرف انام. بس عموما تسلم ايدك علي الحاجات الحلوه جدا دي.
ايه الجمال ده كله بس حرام عليكي الساعه دلوقتي 3 الصبح و انا و لا عارفه انام و لا عارفه اقوم اعمل...

ربنا يخليكى يا قلبى

3 الصبح ولا حتى 4 ايه يعنى ادخلى اعملى حاجه "بيتزا متلا" وافطروا بيها
انا بحب جدا اطبخ فى الاوقات الرومانتيكيه دى:22: