Enna
Enna
مسلمه3 لو عندك عزومه انصحك بالفخده لانها بتكون كبيرة ومش بتاخد منك شغل كبير وهي موجوده في التلخيص ممكن دندون تساعدك تلاقيها
والجلاش شكله يجنن تسلم ايديكم يا حلوات
اينا
Enna
Enna
:)
zooza
zooza
mooty mooty :
يا دوووووووووووووووووووووووووون انتى فييييييييييييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:39:
lovely angel
lovely angel
صباح الخييير
ازيكم يا جماعه,ازيك يا دندونه
ازيك يا مسلمه
انا من رأى رواء ,اعرف دايمآ جنب الدندى بيكون فى ارز بالخلطه
وممكن تعملى صينية فراخ و بطاطس بالليمون, وجنبهم المحاشى ورق عنب وفلفل وكوسه
وممكن السلطات طحينه وزبادى و مايونيز بالخضار وبنجر
وربنا معاكى يا حبى :27:

رواء
ازيك يا حبيبة قلبى وازى الولاد
ايه حكاية شوربة الفراخ دى ممكن تدينى طريقتها

مووتى
اممممممم شكل الجلاش روعه تسلم ايديكى :) ,لو ممكن تدينى الرابط بتاعه
وطبق الخضار كمان رااائع بس فيه زبده.متأكده انه ينفع ريجيم :icon33:

انا ليا طريقه برضه باعمل بيها الخضار السوتيه وبيكون تحفه
كوسه وجزر زبطاطس,او ممكن كوسه لوحدها
باغلى مايه مش كتير وبعدين احط فص مستكه وحبهان وورق لاورا وبصله وفصين ثوم وبعدين الخضار وبراعى ان المايه ماتكونش كتير يعنى يادوب تغطى الخضار وملح وفلفل طبعآ, بتبقى تحفه والله وممكن تعصرى عليها ليمون

اينا حبيبة قلبى ازيك يا جميل :) وبجد يا جماعه انا جربت فخدة اينا طلعت روعهههههههه

بمناسبة الريجيم انا ناوية ابتدى ريجيم عشان خلاااص تعبت :icon33: :icon33:
ياريت اللى عنده اطباق تنفع ريجيم يحطها

دوشتكوا مش كده :D ياللا سلام
don
don
mooty mooty :
ان كنتى عايزة ريجيم يا اينا افتحى قسم النخافة والسمنة حتلاقى قسم الارشيف ادخلية وعينك ما تشوف الا النور حتلاقى فوق ال 300 ريجيم وكل واحدة كاتبة يومياتها فية حتفيدك جدا جدا
بس اللى انا عايزة اجربها اللى هيا ( سر الصينيات فى النحافة) بيقولوا انك تشربى كل يوم على الريق كوب ماء مضاف له معلقة عسل نحل ونص ليمونة باين بيقولوا الوصفة ممتازة وعايزة لسة اجربها
يا zooza انا حقول السر بس بشرط عيل اللى يرجع فى كلامه وانا مستنية الحاجة الحلوة لو طلع صح ..... صورة النونو اللى موجودة بدل وش السمكة دى صورة ابنك او بنتك صح .......؟؟؟؟؟؟؟
العلبة دى حتلاقيها فى مترو او الفا
يا اينا مكرونة الريجيم البنى دى مليانة هنا اسباكيتى ومقصوصة بس مابتتسلقش زى العادية خلى بالك اقرى اللى على الكيس
وفية كمان الارز البنى بس مش حلو خالص اللى موجود فى العلب الجاهزة الاحلى منه اللى بيتباع عند محلات عطارة الماكروبيوتك او النوع الطويل الحبة ( اللى زى بتاع الكبسة ) بس غالى الكيلو ب6 ج