funny girl
funny girl
السلام عليك خواتى انا شريت كريم السعد من شهر و النتيجة حلوة ضعف الشعرو خفت كثافته و بدا يختفى راح اكمل المدة وهى شهرين و ان شاء الله ما بحتاج استخدم الحلاوة تانى

و انا شريت منها لوسيون تضييق المنطقة شد عضلات المنطقة و حسيت بفرق كبير كنى رجعت بنت مرة اخرى و كريم العروسة و كريم من سمك و زيت الحشيش بيطول الشعر بسرعة وكمان خلطة التسمين ودايما راح اشترى منها منتجاتها كلها حلوه

انا احب اشكر الهدى و النور على تعاملها الراقى شكرا اختى الكريمة و جزاك الله خيرا كثيرا
الهدى والنور
الهدى والنور
شكرا لمرورك ميكاب ارتسيت
الهدى والنور
الهدى والنور
السلام عليك خواتى انا شريت كريم السعد من شهر و النتيجة حلوة ضعف الشعرو خفت كثافته و بدا يختفى راح اكمل المدة وهى شهرين و ان شاء الله ما بحتاج استخدم الحلاوة تانى و انا شريت منها لوسيون تضييق المنطقة شد عضلات المنطقة و حسيت بفرق كبير كنى رجعت بنت مرة اخرى و كريم العروسة و كريم من سمك و زيت الحشيش بيطول الشعر بسرعة وكمان خلطة التسمين ودايما راح اشترى منها منتجاتها كلها حلوه انا احب اشكر الهدى و النور على تعاملها الراقى شكرا اختى الكريمة و جزاك الله خيرا كثيرا
السلام عليك خواتى انا شريت كريم السعد من شهر و النتيجة حلوة ضعف الشعرو خفت كثافته و بدا يختفى...
شكرا فانى جيرل
شكرا على كلماتك الرقيقة اخجلتم تواضعنا
نورتى موضوعى بتجربتك و بانتظار تجارب باقى الاخوات
هــــاجــــر
هــــاجــــر
انا بغيت الاسعار كلها وياريت تركزين على زيت الحشيش
الهدى والنور
الهدى والنور
السلام عليك خواتى انا شريت كريم السعد من شهر و النتيجة حلوة ضعف الشعرو خفت كثافته و بدا يختفى راح اكمل المدة وهى شهرين و ان شاء الله ما بحتاج استخدم الحلاوة تانى و انا شريت منها لوسيون تضييق المنطقة شد عضلات المنطقة و حسيت بفرق كبير كنى رجعت بنت مرة اخرى و كريم العروسة و كريم من سمك و زيت الحشيش بيطول الشعر بسرعة وكمان خلطة التسمين ودايما راح اشترى منها منتجاتها كلها حلوه انا احب اشكر الهدى و النور على تعاملها الراقى شكرا اختى الكريمة و جزاك الله خيرا كثيرا
السلام عليك خواتى انا شريت كريم السعد من شهر و النتيجة حلوة ضعف الشعرو خفت كثافته و بدا يختفى...
شكرا فانى جيرل
شكرا على كلماتك الرقيقة اخجلتم تواضعنا
نورتى موضوعى بتجربتك و بانتظار تجارب باقى الاخوات