مصرية رقيقة
مصرية رقيقة
دينا 22
متشكره حبيبه قلبي على مشاركتك بس فعلا انتى تقيله قوي 6 سنين جواز ولامره احبك ولا حتى لو في لحظه صفا . طب مابتخافيش زوجك يتهمك بجمود المشاعر او اللامبالاه
عموما ربنا يهنيكي .
انا زعلانه من بنات المنتدي جداااا معقول عدد القراءات اكتر بكتييييييرررررر من الردود معقوله ايه يبنات فين التقل بتاعكم خلينا نستفيد من بعض
فجرأطل
فجرأطل
السلام عليكم
كيفك ياارق مصرية؟
كده هو البنات ما بيردوا عليكي عشان يوروكي التقل !!
بصراحة ما أدري أحس ان كلمة تقل ما تعجبني لكن معناها مهم جدا حتى كمان لاستمرار العلاقات بين الناس أيا كانت أعتقد تعرفي العبارة المشهووورة (زر غبا تزدد حبا) لكن أنا أقلك بحدود وكل واحد بحسبه يعني متلا ممكن وحدة معودة خطيبها تكلمه كم ساعة في اليوم لو خلتها متلا ساعة أو أقل وطبعا تعتذر له عن قصر المكالمة بسبب مقنع رح يكون دا تقل يخليه متلهف انه يكلمها ويسمع صوتها لكن ممكن لوانها خلته 3 ايام وهي معوداه تكلمه يوميا وبالساعات رح يتأثر بينما غيره تكون ال3ايام مناااسبة كفترة ما بين المكالمتين ولو حاولت الزوجة تكتر يمل منها بسررررعة 00
وعموما يا امووورة هذا شي يعتمد على طبيعة الزوجين وكل وحدة تعرف اش الحد الي ممكن يخلي خطيبها يشتاق لها بدون ما تكون فجوة ومعلومة احب أقلك هي حلو دائما ان الزوج يحس ان زوجته عندها شي لسه ما عرفه يعني قصدي حتى في الكلام ما تكون على قولكم المصرييين رغاااااااية! والاهتمام أحيانا السكوت والعبارات المختصرةبدلال( طبعا مو بجفا أو زعل ) تعطي المرأة غموض وتخلي زوجها متلهف عليها
طبعا هذا مجرد رأي وممكن الناس يختلفوا وزي ما قلت كل وحدة تعرف المناسب لها ولزوجها 00 والتقل زي ما قالوا صنعة يعني مو كل أحد يتقنها ويعرف القدر المناسب
ألا الشطار زيك يا أمورة00
مصرية رقيقة
مصرية رقيقة
فجرأطل
أنتى الأرق حبيبة قلبي
كلامك جميييييييييل وفعلا المشكله ان مش اى حد بيتقن فن التقل وان كل واحد غير التاني ويمكن سفره هو اللى مخلينى مش عارفه ( النشره الجويه العاطفيه ) اخبارها ايه عنده وعلشان كده نفسي اشغله بيا واخليه يفكر فيا وهو هناك عالطوووووووول
مره تانيه متشكره حبيبه قلبي على مشاركتك الحلووووووووة زيك