ام الهنا سليمان
رشروش ازييييييييك؟؟ :)
رشروش ازييييييييك؟؟ :)
القائمة السادسة عشر

سمبوسة
مقلوبة باللحم
سلطة روب ( زبادي ) و خيار
لقيمات ( لقمة القاضي )
don
don
القائمة الخامسة عشر خشاف فول مدمس بالخلطة فلافل خبز عربي بيتي سلطة خضراء سلطة طحينة كنافة بالمهلبية
القائمة الخامسة عشر خشاف فول مدمس بالخلطة فلافل خبز عربي بيتي سلطة خضراء سلطة...
اية الهنا دة يا ام الهنا جزاكى الله كل خير وكل عام وانتم جميعا بخير يارب

ام العلاء وهبة وزئردة والله نورتوا الصفحة واية القوايم الشديدة دى ؟؟؟؟ على رأى مسلمة واحنا طبعا عمالين نصنف وننوع واحنا اللى حنقف ونطبخ فى الاخر,تسلم ايديكوا وكل عام وانتم بخير
بالنسبة لاسئلتك يا هبة للمقلاية الصينى انا عملت عندى واحدة منهم كدة بس معرفش ان كان فية مكان بيطلوها فية ولا لأ؟؟انا استخدمتها فى حاجات تانية ..بعمل العيش على ضهرها زى ما فهمتكم قبل كدة و بستخدمها كشواية فحم بحط الفحم داخلها وشبكة فوقها او سلكة اشتريتها اللى هى ام ايد طويلة وبشوى عليها اللحمة والفراخ
وبالنسبة لسعر الكيلو يا هبة لصدورالديك الرومى مش فاكرة قوى بس انا لما اشترتهم كان عرض خاص ب30 يمكن يا هبة او اقل ب 27 مثلا .ممكن لو عندك نمرتهم اسئليهم فى التليفون والراجل بيقطعهولك زى ما انتى عاوزة بانية وقطع .بس اللبانية بيبقى اجمدو انشف من صدور الفراخ لكن فى القطع حلو جدا وفى الكارى وشيش الطاووق يعنى اى حاجة فيها سوى
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

بسم الله ما شاء الله

اولا صباح الفل عليكم كلكم

ثانيا يا الف مرحبا باللي منورينا هبة و زئردة و ام الهنا و ام العلاء و أحلام عصفور، ما شاء الله عليكم شوية قوايم تطير عصافير البطن عالصبح!!!! بالراحة علينا شوية يا جماعة احسن الواحد مش عارف ياكل ايه و الا ايه و ريحة الاكل طيرت الربع اللي كان فاضل في النافوخ!!

مسلمة حبيبتي ما شاء الله عليكي انتي باين عليكي طباخة شطورة ربنا يحميكي

ياللا انا حبيت ارمي التصابيح (أخت التماسي) قبل ما انشغل لاني احتمال معرفش ادخل تاني النهاردة، عقبال عندكم بدل ما اشتغل في الدستور و الانتخابات النهاردة عندنا الترجمة على مسلسلات رمضان الجاي و عندي الحمد لله 13 مسلسل مصري و واحد عربي و صلحححححححححه!!!

مش حانسى طبعا بعد ما اخلص ترجمتهم اقول لكم تطفوا التلفزيون في رمضان احسن لكم!!!

صبررررررررررررني يا رررررررررررب

ملحوظة: منى عبد العزيز مش عارفة تدخل اليومين دول لان النت عندها واقع، ربنا يرجعه بالسلامة و يرجعها لنا بالف سلامة
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح مخصوص لنجمة الشيفات دندونة

تسلم ايديكي يا قمر و يا رب متجمعين حواليكي في الخير كده دايما >>>>>> بس في حشو المحشي، اعتقد اللمة بتعمل دربكة حنسيبك تشتغلي بروقان و نستأذن احنا (صباح الندالة!!)

كل سنة و انتم طيبين

اللهم بلغنا رمضان
don
don
القائمة الخامسة عشر خشاف فول مدمس بالخلطة فلافل خبز عربي بيتي سلطة خضراء سلطة طحينة كنافة بالمهلبية
القائمة الخامسة عشر خشاف فول مدمس بالخلطة فلافل خبز عربي بيتي سلطة خضراء سلطة...
ياصباح الفل يا نودى ..الراجل دة الظاهر مش ناوى يجيبها البر فعلا حتترجميله المسلسلات دة ان شاءالله ما تشاف التليفزيون خالص يا بنتى فعلا حنديكى لقب نودى الصبورة

اهلا اهلا يا احلامتى حمد الله على سلامتك واية اخبار المدينة على حسك ؟؟؟ولا اوعى تكونى فى مصر عموما خلى بالك من نفسك ولو كان النت سهل عندك منتظرينك على طول .
يا مسلمة اية اخبار القمصان ؟؟؟؟؟؟؟بقوا تكنى كلر ؟ولا ربنا ستر .
هبهوبتى بالنسبة للصدةر البانية والقطع عامليهم عادى كانهم لحمة بالظبط