مش محتاجة كلام... لأن معايا أوريفليم

سوق عالم حواء التجاري

صباح الخير يا بنوتات المنتدى

بنات أنا معايا كتالوج الخاص بمنتجات أوريفليم السويدية وميزة أوريفليم أنها كلها منتجات طبيعية وكمان الشئ اللى بتتميز به أوريفيلم هو تنوه منتجاتها من ماكياج لمجموعات عناية بالبشرة والجسم بصفة عامة دة بالإضافة للعطور الرائعة سواء للسيدات أو الرجال

من أبرز مجموعات المكياج الخاصة بأوريفليم هى مجموعة GIORDANI GOLD ودى مجموعة فعلاً راقية فى كل شئ بتقدمه

أما بالنسبة للعناية بالبشرة فالمجموعة الخيالية فعلاً هى مجموعة TIME REVERSING ودى رائعة فى كل شئ بتقدمه ابتداءاً من كبسولات تايم ريفرس اللى بتساعد على منع ظهور علامات السن وانتهاءاً ببلسم حماية الشفاة من التجاعيد ده غير كريم الليل والنهار

كمان من أروع مجموعات العناية بالبشرة هو TIME PREVENT ودة بيتميز بكريم الليل اللى بيحتوى على الأوكسجين يعنى لو حد كان شاف حلقة أمينة شلباية الثلاثاء الماضى كانت خبيرة التجميل اللى معاها بتتكلم عن فوائد الأكسجين فى محاربة علامات التقدم فى العمر

والجميل فى أوريفليم تقديمها لعدة مجموعات OIL CONTROL ودى لكل أصحاب البشرة الدهنية والمركبة

طبعاً العطور اللى بيميز أوريفليم بها تقديمها المجموعة المتكاملة من العطر يعنى البرفان والاسبراى والديودرنت والبودر ودايماً أول ما نتذكر أوريفليم نتذكر عطر midsummer الأكثر من رائع

طبعاً أنا حبيت بس أعرفكم على حاجات بسيطة لأوريفليم وهرجعلكم بعد شوية بصور المنتجات جميعها
2
496

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

قلبي دليلي
قلبي دليلي
اختي ممكن ترسلي لي على الخاص اشلون اقدر اشترك فيها كمندوبه عطيني كل المعلومات بالاشتراك وكيف تبيعين بالنت وفي المنتدى خاصه ودي افهم الله يخليك ومالك الا اللي يدعي لك في الخفا
dalida_palace
dalida_palace
قلبى دليلى والله حبيبتى أنا معرفش بلدك اية طيب هقولك حبيبتى أنت قوليلى بلدك وأنا إن شاء الله اتصل بيهم هنا فى مصر وأسألهم إزاى تشتركى ومشكورة على الدعوة:)