زوجة مصرية
زوجة مصرية
miro و ميمسى
معلومة الأكل اللى جنب الجوامع دى هايلة جدا ربنا يبارك لكم
زوجة مصرية
زوجة مصرية
كل اللى ردوا ف موضوع دكاترة الأسنان ربنا يكرمكم يا رب بس أنا عايزة دكتورة وف مدينة نصر عشان تبقى قريبة
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
علي فكرة يا بنات

انا لقيت امبارح في معرض في نادي هليوبوليس

عارض منتجات التبر وير

لو تعرفو حد مشترك ممكن تدخلو النادي

المعرض شغال النهاردة و بكرة كمان

و في طبعا حاجات حلوة اوي في المعرض و منتجات صنيه

ملابس و تقريبا كل شئ

ملابس رجالي و ملابس حريمي

و اكسسوارات

و اشجار و زور زينه

و منتجات سورية

حاجات كتير اوي

صراحة المعرض ده تسليتي كل يوم جمعه
زهوة
زهوة
ميرسى ليكى يا منى على توضيح الفر ق بين البيض الأبيض والأحمر انا كنت عايزة أسأل عن مكن يتباع فية الخضار المغلف اللى هو بيكون طازة مش مجمد بس ياريت يكون فى مدينة نصر
ميرسى ليكى يا منى على توضيح الفر ق بين البيض الأبيض والأحمر انا كنت عايزة أسأل عن مكن يتباع...
فعلا تيباروز معجناتهم لزيزة جدا وعندهم العيش الفلاحى الكبير بس تطلبيه قبل بيوم والتورتة للمناسبات حلوة بس اطلبيها قبل بيوم

يسلم ايدك لان بتاع الفراخ بيجننى لما يبعتلى حاجة

لو توصفى المحل بالتفصيل لانىاعرف العطارة الهندية فى عباس العقاد قصاد الفتحة تاعت جنينة جنب كافيه قرطاج

الملف حلو جدا جدا الله يعطيكم العافية ويجزاكم الخير

فى محل حلو لبواقى التصدير وانتى فى مكرم عبيد بتلفى من اخر سور حديقة الطفل وتضلى ماشية لاخر السور وعند البنك على ايدك اليمين تلفى يمين فى اول شمال حتلاقى على ايدك الشمال محل ليمون حلو جدا
زهوة
زهوة
كل اللى ردوا ف موضوع دكاترة الأسنان ربنا يكرمكم يا رب بس أنا عايزة دكتورة وف مدينة نصر عشان تبقى قريبة
كل اللى ردوا ف موضوع دكاترة الأسنان ربنا يكرمكم يا رب بس أنا عايزة دكتورة وف مدينة نصر عشان تبقى...
لازم دكتورة ما ينفعش دكتور؟؟

انا بتعامل مع دكتور عيادته جنب سيتي ستارز

عمارات الامداد والتموين رقم 10 من ناحية الانتركونتيننتال جنب سوق العصر للكمبيوتر

شاطر وشغله نظيييف ومجرباه انا والعيلة تقويم وحشو وزراعة وتبييض وكله :)

وفى كمان دكتور فى عيادات حفصة عارفة نبيل الوقاد من بعد بون ابيتي ادخلى يمين حتلاقى ايسكريم المدينة المنورة على شمالك ولو مشيتي على طول حتلاقى جامع حفصة وجنبه عيادات
انا ما جربتش الدكتور ده لكن دكتور المخ والاعصاب الل بتعامل معاه قالى انه كويس قوي