ورديه 55
ورديه 55
عندك الاسواق اركاديا وجنينه مول بمدينه نصر وهيلتون رمسيس
وستار سيتى والفور سيزون...
كمان عندك البواخر الى على النيل سيتى نايل وبلو نايل وفرايديز ومطاعم حلوه وكثيره
كمان عندك مدينة 6اكتوبر فيها ملاهى ومدينة الانتاج ودريم لاند
وووووووبس

اذا تذكرت شى جديد رح اكتبه...
غرشوبة14
غرشوبة14
مساء الخير عزيزتي
مصر كونك فيها هذا قمة الروعة والوناسة
فيه عندك غير الي ذكروه البنات بالنسبة للاسواق الملحق التجاري تبع هيلتون رمسيس حلو وفيه سنما وكمان الحسين جلسات شعبية واسواق شعبية كمان تذكارات عندهم مره حلوه للاشياء المصرية وكمان عندك بالنسبة للمطاعم ابوشقرةمشويات في شار ع جامع الدول العربية وكمان قدورة اسماكومطاعم كثيرة كمان ماني فاكرتها عندك البواخر الي على النيل كلها حلوه كمان قرية فلفلة القرية الفرعونية ياخذونك في باخرة فرعونية ويودونك ويكون معاكم مرشد او مرشدة سياحية ويعرفونك على القرية الفرعونية وتشوفين اثار الفراعنة وكيف انبنت الاهرامات وكيف كانوا يعيشون وزي كذا يعني بس رحلة تستاهل كمان عندك المتحف المصري خطير اذا كنتي تحبين تتعرفين على الحضارات الفرعونية والمصرية وكمان الاهرامات حلوة كمان عندك الكرتة او الحنطور لازم تركبينها مرة تجربة حلوة والمسارح اذا كان تعرض مسرحيات حلو جو المسرح وسلامتك لو افتكرت شيء راح ارجع اقلك بااااااااااااااااااااااااي
سلميلي على ام الدنيا امووووووووووووووووووووووو ت فيها
غرشوبة14
غرشوبة14
ااااااااااااه افتكرت القناطر الخيرية روحيلها واركبي لنش يوديك الين الدلتا حقت النيل مررررررررره حلوه جربيها
lolita_lempika1986
lolita_lempika1986
اااااااااااه يا عمممري على مصر وايامها ياااا ريييت ارررجع لها قولي اممممين الله يرجعني واشوفها...
انا رحت الاهرام ,برج القاهرة .قرية الفرعونية,قلعة صلاح الدين,الحسين,خان الخليلي,المتحف,المقطم
ومحلات اكل كبابجي , ليموزين,التحرير ,دمياطي...
والمولات فلمعادي جراند مول ,كارفور
فمدينة نصر سيتي يتارز حلو في كل شئ ومطعم اوبيرا تحت اكله طيب وفي سينما واوتيل ..
اي شئ تحتاجي من اسئلة راسليني على الخاص ترى انا روحي في مصر هههه
فراشه النور
فراشه النور
والله مصر بتنور بكى وبكل من يزور مصر والبنات قالوا لكى اكثر الاماكن اللى ممكن تروحيها واذا كنتى تحبى الاثار فى المتحف المصرى فى التحرير والبرج وفى اماكن جميله على النيل البنات قالوا عليها وفى مولات للتسوق فى مدينه نصر جنينا مول و ستى استارز و السراج مول وفى مدينه 6 اكتوبر دريم لاند و مدينه الانتاج الاعلامى ملاهى والعاب وفى قريه الخيول واذا حبيتى اى استفسار انا تحت امرك رسلينى