slaam
slaam
marwa_2005
marwa_2005
حبيبتي طيور نورتي الموضوع...........
انتي عمرك ما قصرتي انا اتعلمت الكروشية من موضوعاته ومش بس حبيته لا عشقته يعني كروشية حتى النخاع
يا رب يشفيلك ابنك ويفرحك بيه واخواته ويباركلك في زوجك
الف الف شكر على اهتمامك وتم بحمد الله حفظ الروابط
بالله عليكي لا تحرمينا من طلتك
كلنا مستنين رجعتك يا اطيب وأرق استاذة
أم أحلى بنوتة
أم أحلى بنوتة
العزيزة طيور الف الحمد لله ع السلامة
انا كمان اتعلمت الكروشيه من موضوعاتك الرائعة انتي وجميع المبدعات ف المنتدى
اقتراحي اننا نعمل ملف لملابس الاطفال وكل واحة فينا تضيف اللي عندها

عزيزتي مروة معلش اذا كنت اتكلمت ف غير موضوعك بس الفستان موديله رائع وشكله بسيط ملبوس الهنا والعافية
كان نفسي اعمل معاكي يس احلى بنوتة كبرت شوية ماشاء الله (7شهور) ومني لك هدية بترون الشوز لفستانك الجميلF:\My Pictures\Craftwork\209974910.jpgF:\My Pictures\Craftwork\209975045.jpg
كروشيه للأبد
كروشيه للأبد
العزيزة طيور الف الحمد لله ع السلامة انا كمان اتعلمت الكروشيه من موضوعاتك الرائعة انتي وجميع المبدعات ف المنتدى اقتراحي اننا نعمل ملف لملابس الاطفال وكل واحة فينا تضيف اللي عندها ************** عزيزتي مروة معلش اذا كنت اتكلمت ف غير موضوعك بس الفستان موديله رائع وشكله بسيط ملبوس الهنا والعافية كان نفسي اعمل معاكي يس احلى بنوتة كبرت شوية ماشاء الله (7شهور) ومني لك هدية بترون الشوز لفستانك الجميلF:\My Pictures\Craftwork\209974910.jpgF:\My Pictures\Craftwork\209975045.jpg
العزيزة طيور الف الحمد لله ع السلامة انا كمان اتعلمت الكروشيه من موضوعاتك الرائعة انتي وجميع...
فساتين البنات دى تهوس كلهم أجمل من بعض
marwa_2005
marwa_2005
ام احلى بنوته نورتي الموضوع يا رب تفرحي ب احلى بنوته وتشوفيها عروسة يالا اختاري موديل ونعمله سوا
كروشية للأبد شكرا لمرورك
معاكي حق الواحد محتار يعمل ايه ولا ايه من جمال الموديلات
ربنا يجزي كل بنات المنتدى كل الخير