مخنووقة من زوجي ولازم اتكلم وللا بموت

الأسرة والمجتمع

لازم افضفض,,اسبوع وانا كاتمة وامثل وابكي وانهار احيانا وخلاص لازم اتكلم لاي حد حتى لو مارديتوا ردود تريحني

انا مش من النوع اللي افتش في موبايل زوجي لكن كنت ملاحظة الفترة الاخيرة دايما يبتسم ويضحك وهو على الواتس اب,,اقصد الزفت اب,,وانصدمت لما لقيت ثلاث محادثات ما اتوقعتها بحياتي انه ممكن يعمل كدة

1. الاولى مع صاحبه اللي اعرف مرته واللي تشتكي من كلامه البذيء مع البنات واللي كنت اقول لزوجي انصحه حرام يعمل كدة,,اتاري زوجي الحبيب الغالي شفت في محادثته معاه يطلب منه رقم وحدة( مش كويسة)!!! :(

2. الثانية محادثة مع صاحبه ثاني , وصاحبه الثاني هذا مرته سافرت القرية في العيد وابوه فرض عليه انه يجلس معاه ماخلاه يسافر مع مرته,,وزوجي الحبيب يقول له يابختك انا زوجتي حتى لما تزعل مني تجلس في البيت وانا اروح عند اهلي!! ويقول له " عندك سم؟؟!!"
يعني انا غلطانة اني ماسكة بيتي وما اروح عند اهلي,,امي اللي فيها كافيها وما اريد ازعلها او اقهرها,,على فكرة هو كان زعلان على صاحبه انه بيعيد بدون مرته فليش يقول كدة لصاحبه ايش يعني مزح ثقيل لهذي الدرجة ومع اصحابه!

3. الثالثة محادثة مع شخص باسم دكتور فؤاد,,وبداية المحادثة فيديو لطفل او بيبي عريان من تحته ومعاه لعبة زي التمساح جلس يلعب فيها وقربها من عضوه لما عضه,,مدري اذا فهمتوا,,وبعدين كلام في السياسة وخلاص,,عرفت انها بنت لما كتبت لها كلمة بصيغة الانثى وخزنت الرقم واتصلت له طلعت فعلا بنت صوتها نااااعم

يابنات ايش اسوي,,ماواجهته بس باين اني زعلانة ومقهورة مع اني احاول اضحك بس باين اني امثل,,وهو شك وحذف المحادثات ماعدا المحادثة رقم2 اللي انا مقهورة منها اكثر شي,,ماسكة اعصابي بالعافية,,افكر اروح عند اهلي,,بس انا ماواجهته ومحتاجة افضفض,,ماتت الثقة بيننا,,حاسة اني وحيدة,,ياريت كان عندي طفل يونسني,,خمس سنوات بحرمان من الاطفال واخرتها يخونني ويتكلم عليا كمان؟ حاسة بوحدة فظيييييييييعة,,خيانة,,يتكلم عليا,,ايش بقى؟ حاسة نفسي مش حلوة,,مش قادرة اكون ام,,مش قادرة اكون الزوجة اللي يحبها,,مع انه يحبني واحس بهذا الشي,,طيب ايش اعمل,,ادعولي بنات
37
6K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

im-tired
im-tired
الله يكون بعونك .. تصرفاته هذي مالها دخل بحلاوتك ولا بكونك ما تصلحي تكوني زوجه .. هذي اخطاءه دليل على اخلاقه شخصيته مالها دخل فيك .. خليك واثقه من نفسك
موووفي
موووفي
لو تفتشين وراه والله بتتعبين.. لان الرجال كلهم الا مارحم ربي هروجهم كذا وانت مدامك واثقه من حبه لك ليه تكدرين على نفسك ..
ليالي الكسوف
ليالي الكسوف
الله يفرج همك
للأسف الخيانه منتشره إلا من رحم ربي
الطرفه
الطرفه
الاولي قويه
والثالثه يمكن رقم البنت اللي عطاه صاحبه !!!!!
المهم
مادام فتشتي وانقهرتي في عندك طريقتين تفشي خلقك فيهم :
الاولي تواجهييه وتكشفيه وبالتالي هو بالاغلب يتمادى بهالاشياء وما بيعمل حسابك!!!
والثانيه اطنشي وتشتري راحتك وتفتشي ليه هو عمل كده
rawan_0
rawan_0
ماينفع تسكتي واجهيه واعملي لكل شي حد
كذا يتمادى اكثر وقفيه عند حدو وخليك
واثقه من نفسك عشان لا يحط النقص فيك
اذا حس ان ثقتك بنفسك مهزوزه .. الله يسهل أمرك