رأس الحكمة
رأس الحكمة
حبيباتى
اريد ان اسأل هل جربت احدى الاخوات أن تدرس لاولادها المنهج المصرى فى السعوديه انا جربت قبل ذلك وكان الوضع عادى ولكن الان ابنى العام القادم سيكون فى الصف الثانى الثانوي وهو يرفض الالتحاق بالتعليم السعودى ويريد ان يكمل ثانويه مصريه فهل يوجد فى المدينه المنوره اماكن تدرس اللغه الالمانيه لانه واخدها كلغة ثانية وطبعا باقى المواد المدرسين موجودين فى كل مكان
ارجو افادتى بخبراتكم فى هذا المجال
وجزاكم الله خيرا
نيرمين2006
نيرمين2006
حبيباتى اريد ان اسأل هل جربت احدى الاخوات أن تدرس لاولادها المنهج المصرى فى السعوديه انا جربت قبل ذلك وكان الوضع عادى ولكن الان ابنى العام القادم سيكون فى الصف الثانى الثانوي وهو يرفض الالتحاق بالتعليم السعودى ويريد ان يكمل ثانويه مصريه فهل يوجد فى المدينه المنوره اماكن تدرس اللغه الالمانيه لانه واخدها كلغة ثانية وطبعا باقى المواد المدرسين موجودين فى كل مكان ارجو افادتى بخبراتكم فى هذا المجال وجزاكم الله خيرا
حبيباتى اريد ان اسأل هل جربت احدى الاخوات أن تدرس لاولادها المنهج المصرى فى السعوديه انا جربت...
عندي أمل تساعدوني المره دي أو حتي تردوا عليا
أنا صيدلانيه وعندي صيدليتين واخويا الله يرحمه كان صيدلي وليه صيدليه فاتحينها لغايه دلوقتي عشان لما بنته تكبر نديهالها
المهم مش لاقيين اسم مدير خالص دورنا في كل مكان فجأه الصيادله اختفوا!!!!!!!
الله يجزاها خير اللي تعرف صيدلي يرضي يدينا اسم مدير فقط ومش حيشتغل احسن صيدليه أخويا تتقفل
tadoh
tadoh
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخواتي الحبيبات بحبكم في الله
الان منال العالم علي ابوظبي
للجميع مشاهدة طيبة وشكرا.
don
don
tadoh tadoh :
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخواتي الحبيبات بحبكم في الله الان منال العالم علي ابوظبي للجميع مشاهدة طيبة وشكرا.
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخواتي الحبيبات بحبكم في الله الان منال العالم علي ابوظبي للجميع...
بصى يا حبيبتى السؤال مش محرج ولا حاجة دة دة من الواقع اللى احنا عايشينه يمكن انا حقولك رأيى باختصار شديد سواء مرتبك كبير او بسييييط او بسيط جدا فى جميع الاحوال شيلى لنفسك منه حاجه الاول وبعدين ساهمى زى ما انتى شايفه يعنى تشيلى لنفسك مبلغ وتحطيه فى دفتر توفير وتنسيه او المبلغ دة تدخلى بيه جمعيه ولما تقبضى تشيليه برضه يعنى متخليش الواجب ينسييكى نفسك وبسسسسسسسسسس(فهمانى )

حرد عليكى فى ملف المضيفه لعل ردى يفيدك
tadoh
tadoh
السلام عليكم اخواتي الغاليات
ربنا يكرمكم جميعا ويحفظكم
الان الدكتور حازم شومان علي
قناة الرحمه اتمني تشاهدوه.