looomy83
looomy83
رفع للفائدة
ذا ليدي
ذا ليدي
يسلمووووووووووو
جونسره
جونسره
جزاك الله خير
مظلومة وايد
مظلومة وايد
انا بصراحه لين احينه مب قادره افهم هالنظام
ياريت وحده تفهمني اكثر لانه حسب فهمي انا
كاي نظام ريجيم تخفيف من الأكل وحساب الكميات في شي آخر ما فهمته ياريت تفهموني وخاطري انحف
looomy83
looomy83
انا بصراحه لين احينه مب قادره افهم هالنظام ياريت وحده تفهمني اكثر لانه حسب فهمي انا كاي نظام ريجيم تخفيف من الأكل وحساب الكميات في شي آخر ما فهمته ياريت تفهموني وخاطري انحف
انا بصراحه لين احينه مب قادره افهم هالنظام ياريت وحده تفهمني اكثر لانه حسب فهمي انا كاي نظام...
هو نظام سهل جداااااااااا ومجرد انك تفهميه مره خلاص تقدرى تعيشى عليه ويبقى نظام حياه ومش بيعتمد على اكل معين او عدد سعرات او قت معين لكى الاختيار فى كل شئ بس بقى ياسلام عليكى لو زودتى بقى من عندك انك تمتنعى عن الحلويات او النشويات ياسلام هتلاقى نتيجه اسرع
وهو باختصار وجبات صغيره جداااااااا على مدار اليوم زى الامثله اللى مكتوبه فى الموضوع دى هى اللقيمات بس كل مافى الموضوع هيكون فيه وقت بين كل لقيمه ولقيمه من ساعه ونص الى 3 ساعات ومتشربيش معاها اى سوائل غير بعدها بساعه او قبلها بربع ساعه

وفيه بقى الوجبه الاساسيه فى اليوم والافضل انها تكون اخر اليوم علشان طبعا اغلبنا بيبوظ الرجيم اخر اليوم فلما تكون الوجبه اخر اليوم هتحسى بالرضا وهى عباره اى 3 اكواب من اى اكل موجود فى البيت اىا كان نوعه

ومسموح ليكى ب5 ملاعق سكر على مدار اليوم وليكى تشربى شاى قهوه فى اى وقت بس مش مع الوجبه ولا اللقيمات ياقبلهم بربع ساعه يابعدهم بساعه
\

\واى اسئله انا تحت امرك