mooty
mooty
DON طول عمرك مشرفنا يا قمر . ربنا يخليكي لينا يارب دي بقي مشكلتي جوزي تنك وبيدقق بس بعد كدا خلاص تسلميلي
DON طول عمرك مشرفنا يا قمر . ربنا يخليكي لينا يارب دي بقي مشكلتي جوزي تنك وبيدقق بس بعد كدا...
انا كمان دى مشكلتى برضو مع خطيبى
كل اما اعزمة على حاجة فى البيت واكون انا اللى عاملاها يطلعلى فبها المستخبى..

بش ان شاء الله ها احاول اكون احسن ((منكم نستفيد))

منتظرين الباقى
هبه عبد العظيم
انا هقولكم يا اولاد طريقه بطاطس باللحم والكمون هائله بعد اذنك يا دون
تجيبى بصله كبيره وتقطع صغيرويوضع عليها ملح وفلفل وتترك شويه نفرم خمس حبات ثوم ثم نضع شويه زيت ذره فى حله تيفال وعلى النار نبدا بوضع البصله ثم الثوم ثم كثير من الكمون ونضيف قطع من اللحم مقطعه صغير تترك لتستوى مع اضافه حبه حبها وورق لوروا مع اضافه ماء عند الزوم لما تستوى اللحم نضيف مكعبات البطاطس وتترك حتى تنضج اعملى كميه كبيره عشان هتتخانقوا عليها (الكمون اهم حاجه)
Hodhoda
Hodhoda
تسلم ايديكى يا don وجزاكى الله عنا كل خير
الواحد يا بنتى مش عارف يودى جاميلك فين

ميرسى يا هبة عبد العظيم
انا اكتر حاجة بموت فيها صينية البطاطس
هاجرب الطريقة دى واقولك بس فى بيتى بقة ان شاء الله
tamatiaa
tamatiaa
don
يارب يارب يارب يخليكي ليا وتفرحي ببنوتك أمين .. ويسترك زي ما هتستري اختك في الله مروة :) .

طيب سؤال ممكن يكون أهبل هو انا ممكن اجيبه مقطع واللا اخليه ازاي. هو بيبقي بانية زي الفراخ البانية والله قطع :icon33: استحمليني علشان خاطرك داانا حبيبتك

هبه وكمان طلعتي بتعرفي تطبخي ..ماشي يا معلم. :7_2_103v:

أم الحص ايه بقي المنافسه دي :08: و ايه ملوووخية بالأرانب مرة واحدة :2thmup:
المرة دي بقي لكليها عندي ومتخافييش هجربها كذا مرة اول ما تيجي

;) ممكن أقولكوا علي أكتر أكله بعملها والله حلوة وجوزي بيموت فيها ولما اروح عند حماتي الاقيهم مجهزين الحاجة علشان اعملها ...
don
don
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
tamatiaa انتى عارفه ان انا فتحة القسم دة مخصوص علشانك فرجاء خاص اللى انتى عايزة تعرفية اسئلينى على طول حتى لو كان السؤال عبيط برضة اسئلى و ثانيا انا هنا علشان اسئلتكم فقط واللى عايز يعرف حاجة انا مش فتحاة منظرة انى بعرف لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
شكرا لكل اللى دخل و كتب تعليق او وصفة ده الله الله الله ريحة اللى انتم كتبتوة مشعشع فى الصفحة :)
tamatiaa لما تشترى الارنب خلى الراجل هو اللى يقطعه لك وانتى واقفة و بعد كدة انتى حتعرفى
بالنسبة لوصفة هبة طعمها بيبقى جميل و اسمها الكمونية