ERA
ERA
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
mishmish العفو يا حبيبتى وأى خدمة يارب تعمليه ويعجبك بس عشان خاطرى مش تعملى زى mooty اللى عاوزة تحطنى فى الفرن لو النتيجة ماعجبتهاش

عاشقة زوجها وابنها ربنا يخليكى وهى فعلا تورتة الكنافة سهلة اوى بس خدى بالك من الآثار الجانبية بتاعتها :10_8_9: من حلاوتها بيبقى الواحد مش عاوز يسيبها او يمكن عشان انا بحب التورتات والجاتوهات

امال انا فى البيت مش بيخلونى اعملها كتير ليه

انا كتبتهالكو عشان وحشتنى اوى ...... ويارب لما تجربيها تعجبك وتعجب زوجك وابنك

دووووووووووون خبينى من مووووووتى :icon33:

دندون ممكن اسأل سؤال برئ ؟؟؟؟؟

ايه بسكوت سفويار ده ...... على فكرة ده اول سؤال عندى وأول الغيث قطرة

يعنى وانتى اعدة اعملى احتياطاتك للحماية من الاسئلة

يا شيفات يا شطورات انا عندى طريقة للشو لسه مجرباها فيهم فى البيت على عيد ميلادى وكانت حلوة ومش باين فيها طعم البيض لو حد عاوزها يقول عشان انزلها
زودالعين
زودالعين
don don :
مبروك الملف الثانى
لم اره الا اليوم جهد مشكور
انا عملت بلح الشام وكان حلو ولكنه لم يحتفظ بالشربات
ولا ادرى السبب؟؟؟
waswosa
waswosa
don don :
دينا انا مش عارفة اقولك ايه كل دى طرق تعرفيها للترايفل بصى بقى اقرى المعوذتين كتير اليومين دى و بخرى المكان و امسكى الخشب مش هقوللك ليه بس انا قلبى عليكى
أم العلاء
أم العلاء
ERA ERA :
mishmish العفو يا حبيبتى وأى خدمة يارب تعمليه ويعجبك بس عشان خاطرى مش تعملى زى mooty اللى عاوزة تحطنى فى الفرن لو النتيجة ماعجبتهاش عاشقة زوجها وابنها ربنا يخليكى وهى فعلا تورتة الكنافة سهلة اوى بس خدى بالك من الآثار الجانبية بتاعتها :10_8_9: من حلاوتها بيبقى الواحد مش عاوز يسيبها او يمكن عشان انا بحب التورتات والجاتوهات امال انا فى البيت مش بيخلونى اعملها كتير ليه انا كتبتهالكو عشان وحشتنى اوى ...... ويارب لما تجربيها تعجبك وتعجب زوجك وابنك دووووووووووون خبينى من مووووووتى :icon33: دندون ممكن اسأل سؤال برئ ؟؟؟؟؟ ايه بسكوت سفويار ده ...... على فكرة ده اول سؤال عندى وأول الغيث قطرة يعنى وانتى اعدة اعملى احتياطاتك للحماية من الاسئلة يا شيفات يا شطورات انا عندى طريقة للشو لسه مجرباها فيهم فى البيت على عيد ميلادى وكانت حلوة ومش باين فيها طعم البيض لو حد عاوزها يقول عشان انزلها
mishmish العفو يا حبيبتى وأى خدمة يارب تعمليه ويعجبك بس عشان خاطرى مش تعملى زى mooty اللى عاوزة...
حبيبتي don
آسفة كتير أني ما شفت ردك وسط هادا الكم الهائل من الردود الذي إن دل على شيئ إنما يدل على نجاح موضوعك و مدى شعبيتك وسطنا
الله يعطيكي العافية و يبارك فيكي و ليكي
و جزاكي الله خيرا على الرد
أم العلاء
أم العلاء
ERA ERA :
mishmish العفو يا حبيبتى وأى خدمة يارب تعمليه ويعجبك بس عشان خاطرى مش تعملى زى mooty اللى عاوزة تحطنى فى الفرن لو النتيجة ماعجبتهاش عاشقة زوجها وابنها ربنا يخليكى وهى فعلا تورتة الكنافة سهلة اوى بس خدى بالك من الآثار الجانبية بتاعتها :10_8_9: من حلاوتها بيبقى الواحد مش عاوز يسيبها او يمكن عشان انا بحب التورتات والجاتوهات امال انا فى البيت مش بيخلونى اعملها كتير ليه انا كتبتهالكو عشان وحشتنى اوى ...... ويارب لما تجربيها تعجبك وتعجب زوجك وابنك دووووووووووون خبينى من مووووووتى :icon33: دندون ممكن اسأل سؤال برئ ؟؟؟؟؟ ايه بسكوت سفويار ده ...... على فكرة ده اول سؤال عندى وأول الغيث قطرة يعنى وانتى اعدة اعملى احتياطاتك للحماية من الاسئلة يا شيفات يا شطورات انا عندى طريقة للشو لسه مجرباها فيهم فى البيت على عيد ميلادى وكانت حلوة ومش باين فيها طعم البيض لو حد عاوزها يقول عشان انزلها
mishmish العفو يا حبيبتى وأى خدمة يارب تعمليه ويعجبك بس عشان خاطرى مش تعملى زى mooty اللى عاوزة...
حبيبتي zeireda
جزاكي الله خيرا على الرد